Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 19:54, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam obecnie założoną panewkę, ale tak mnie kusi to łożysko, stąd temat.
Nie chce się bawić w wymiany korbowodu, hartowanie itp, chodzi o to aby korbowód pozostał taki jaki jest.
Obecnie mamy jedną wypowiedź, że taki korbowód z łożyskiem przejechał 6000km, to ciekawe faktycznie:)
Właściwie to czyta się na forum, że czeskie korbowody lepsze od polskich itp itd więc dlaczego miały by nie ujechać z łożyskiem zamiast panewki? nie mówimy o stu konnym motorze tylko o Jawce znikomej mocy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Adrianek
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 21:17, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
cos mi sie nie chce wiezyc ze 6000km przejechal ;|
z tym lozyskiem ci przejdzie... lepiej zostaw panewke... dobrze ci radze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 21:23, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
panewkę na pewno zostawię tak długo aż się nie zużyje (a mam wrażenie że się szybko zużywa), temat z czystej ciekawości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianek
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 21:32, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
spokojnie można rozmawiać dużo o takich rzeczach bo wtedy wymieniają sie poglądy i ogólnie jest super xD
a co do panewki to wymień sworzeń tłoka, i zobaczysz, że się polepszy troche... a panewka długo wytrzymuje. nawet cały przebieg silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 23:33, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
w bardzo wielu silnikach kładzie się tulejkę na górze korbowodu i to nie tylko małych dwusuwach, taka tulejka poprawnie rozwiercona, z wciśniętym zimnym sworzniem w gorący tłok tak jak trzeba powinna wytrzymać w jawce przynajmniej 10 000 - 15 000km, shl m11 robila bez problemu 20 000 a M11W 30 000. Jeśli nadmiernie się zużywa to znaczy, że nie była poprawnie zamontowana i rozwiercona albo tez brakuje jej smarowania. W innym wypadku nie ma wała, musi wytrzymać a straty mocy na pewno nie zauważysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 0:33, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | w bardzo wielu silnikach kładzie się tulejkę na górze korbowodu i to nie tylko małych dwusuwach, taka tulejka poprawnie rozwiercona, z wciśniętym zimnym sworzniem w gorący tłok tak jak trzeba powinna wytrzymać w jawce przynajmniej 10 000 - 15 000km, shl m11 robila bez problemu 20 000 a M11W 30 000. Jeśli nadmiernie się zużywa to znaczy, że nie była poprawnie zamontowana i rozwiercona albo tez brakuje jej smarowania. W innym wypadku nie ma wała, musi wytrzymać a straty mocy na pewno nie zauważysz. |
i to jest fakt.
proponuję ten post jakoś wyszczególnić , żeby nie zniknął w gąszczu spamu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|