Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Venom567
Początkujący
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 16:35, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
cześć mam pozwolenie 30-31 maja jadę po jawke (dopiero wtedy ponieważ ten gość wyjeżdża do warszawy i nie będzie mail czasu za bardzo) dzięki za pomoc ;] a to daje jej foto , na foto niema silniku bo jest odkręcony ale go daje + dużo części [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 17:24, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no no całkiem ładnie się prezentuje... Jeszcze tylko przjedz się nią sprawdz czy nic nie stuka i nie dzwoni i takie tam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 17:43, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
troche roboty Cię czeka, ale bazę masz świetną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Venom567
Początkujący
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 18:52, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
baze tzn rame ? Wujek mechanik sie zadeklarowal ze mi pomoze z silnikiem , pokarze , cos nauczy , ale rama jest super tylko wytrzymac do tego 30 maja xD Aha mam pytanie bo niewiem czy zakładać nowy orginalny cylinder i tłok czy kupic cały zestaw 60 cm np. ten [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 18:56, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak masz okazję założyć oryginał to go załóż. Nie żebym miał coś przeciwko pseudo 60ccm, bo taki miałem. Jednak cylek oryginalny po szlifie będzie lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 18:57, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
szczerze, to skoro to jest Twój pierwszy motor to oszczędź oryginała, bo pierwszy cylinder najczęściej się zajeżdża, dopiero w wiekiem przychodzi umiar i szacunek o sprzęt, dlatego na początek radzę 60, a jak już go zajedziesz to wtedy wymień na czeski (mówie to na podstawie własnego zachowania)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Venom567
Początkujący
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 19:05, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a tak w ogóle to gość mówił ze sam ja składał i ze chyba korbowód był walnięty(oraz ze coś tam przetrzymał ) i jak zapalił (chciał zobaczyć czy silnik chodzi) to rozwaliło cylinder i tłok .....mam dylemat czy kupić za 95 zł te pseudo 60cm czy iść i w moto zbycie kupić ten 50...
UWAGA co sadzicie o tym ponoć CZESKI !!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
i ten [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Venom567 dnia Sob 10:11, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|