Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistak2007
Nowy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:13, 13 Sty 2008 Temat postu: Kupiłem Jawke i niewiem co mam naprawić |
|
|
Witam wszytskich jestem nowy na tym forum. Nio więc tak: Jakiś rok temu kupiłem Jawke za niewielkie pieniądze bez dokumentów i nie na chodzie. Ten Gosciu co od niego powiedział mi że gdy przykręcał iskrownice to miał sciągnięte kolanko od gaznika i śrubka mu wpadła do tłoku. Kiedyś niemająć co robić wziołem se za moją jaweczke. Sciągnołem Głowice i powylatywały mi pierscienie w drobny mak, i wyciągłem srubke i niewiem co mam dalej robić. Pomużcie mi
Najlepiej napiszcie na gg: 9378170
Z góry dziekuje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 14:19, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam . A więc tak skoro wypadły CI pierscienie musisz sprawdzić stan tłoka oraz cylindra .... Chodzi o to czy w cylindrze są rysy które zostały zrobione za pomocą tej srubki ;p jesli nie ma ich to cylindra nie trzeba wymieniac ani oddawac do szlifu Pytanie czy wypadła CI rowniez ta srubka ? Jesli nie obawiam sie ze bedzesz musial rozpolowic silnik zeby wyjąć ją z miejsca gdzie chodzi koło zamachowe potem kupujesz nowy tlok , pierscienie i skladasz wszystko
Napisalem ze pomylilem pojęcia ale usuneli mi posta
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Pon 7:34, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 16:11, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | Witam . A więc tak skoro wypadły CI pierscienie musisz sprawdzić stan tłoka oraz cylindra .... Chodzi o to czy w cylindrze są rysy które zostały zrobione za pomocą tej srubki ;p jesli nie ma ich to cylindra nie trzeba wymieniac ani oddawac do szlifu Pytanie czy wypadła CI rowniez ta srubka ? Jesli nie obawiam sie ze bedzesz musial rozpolowic silnik zeby wyjąć ją z miejsca gdzie chodzi koło zamachowe potem kupujesz nowy tlok , pierscienie i skladasz wszystko |
To w Jawce jest koło zamachowe? Pierwsze słyszę, tej śrubki powinieneś szukać w komorze korbowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:30, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli cylinder jest w miarę dobry na pierwszy rzut oka to załóż nowe pierścienie i tłok... Jeśli po dotarciu silnik będzie miał małą kompresję to dobrze by było zrobić szlif cylindra. Też nie wiadomo jakie szkody zrobiła śrubka w komorze korbowej, ale raczej nic starsznego się nie zrobiło... A więc zrob to co napisałem a jak będziesz miał jakieś pytania to spójrz i przeczytaj dokładnie mój opis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 6:16, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przecież chopak pisze, że wyciągnął śrubke, to po co mu doradzacie gdzie jest i jak wyciągnąć... Najlepiej jak możesz to zrób zdjęcia tłoka i cylindra i wrzuć nam tutaj, żebyśmy lookneli na nie. Jeżeli nie możesz, to sam sprawdź czy są rysy, zadrapania, różne odkształcenia. Jeżeli są za duże to wymień te części. Jeżeli jest spoko, to wsadź tylko nowe pierścienie i śmigaj. Pozdrawiam
PS. W jawce magneto robi za koło zamachowe, nie wiem skąd wytrzasnąłeś jakieś inne motórzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak2007
Nowy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:10, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nieema zadnych zarysać od tej srubki ani żadnych rys tylko jest tłok przyłamany i niema pierscieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 15:21, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To jak masz tłok przyłamany to wymień go razem z pierścieniami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 17:15, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko gdy będziesz kupował tłok to najlepiej weź ze sobą cylinder do sklepu. Wtedy dobiorą ci tłok i pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Pon 18:22, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To w Jawce jest koło zamachowe? Pierwsze słyszę, tej śrubki powinieneś szukać w komorze korbowej.[/quote]
to Ty nie wiesz ze magneto to inaczej kolo zamachowe ??
przynajmniej ja tak slyszalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 20:12, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
bąbel021 napisał: | To w Jawce jest koło zamachowe? Pierwsze słyszę, tej śrubki powinieneś szukać w komorze korbowej. |
to Ty nie wiesz ze magneto to inaczej kolo zamachowe ??
przynajmniej ja tak slyszalem[/quote]
Koło zamachowe to koło zamachowe, a magneto to magneto, dwie różne rzeczy. Choć jak ktoś napisał magneto w jawce oprócz wytwarzania prądu służy jako koło zamachwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:15, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli, że magneto spoełnia rolę koła zamachowego, ale nim nie jest. Koniec tematu. jak ktoś ma wątpliwości to proszę nowy temat. swistak2007: Jak tam idą pracę nad jawą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak2007
Nowy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:38, 21 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czesć powiem wam że zgubiłem klucz od garazu i nie mogłemm wejśc do garazu i nic jeszcze nie tykałem. Mam takie pytanie szło by włożyć Silnik WSK do Mojej jawki?? Pisać na gg: 9378170
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 9:45, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko da się zrobić, ale nie obedzie się bez przeróbek ramy. Jak masz zakładać silnik WSK'i do Jawy/Ogara to już lepiej sprzedaj motorower i kup WSK.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Wto 16:25, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 16:05, 22 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
kędzior napisał: | Wszystko da się zrobić, ale nie obedzie się bez przeróbek ramy. Jak masz zakłasać silnik WSK'i do Jawy/Ogara to już lepiej sprzedaj motorower i kup WSK. |
WSKa ma cieższą rame , a on pewnie chce zeby rwalo pozatym laikowi mozna wmówić ze to oryginalny silnik .. , ale mimo wszystko popieram Cie kędzior .. jakas czesc ramy moze nie wytrzymać i przy duzej predkosci mozesz miec nieprzyjemne zderzenie z ziemią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|