Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżawa
Nowy

Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:36, 16 Wrz 2008 Temat postu: Kilka pytań. Nowy na forum |
|
|
Jako, że jestem nowy na forum to witam wszystkich serdecznie. Chciał bym prosić o poradę ponieważ mam zamiar kupić Jawe 50 i dostosować ją do jazdy w terenie. Mianowicie chce ją trochę "z krosować". Przede wszystkim chciał bym podwyższyć zawieszenie, zrobić bardziej miękkie. Będę jeździł po polnych drogach, głownie w lasach po pagórkach itp. Może nie raz uda się "skiknąć" z jakiejś małej górki. Nie mówię że będzie latała ale żeby zawieszenie wytrzymało. Oczywiście najpierw zdejmę wszelkie blokady wydechu i tym podobne. Potrzebuje tylko kilka porad jak by się do tego zabrać. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dżawa dnia Wto 13:58, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
lukasz025
Wymiatacz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 15:34, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
z jawy 50 dobrego crossa nie zrobisz ja jak bym miał robić z niej krosa to wyrzucił bym wszystkie niepotrzebne rzeczy błotniki lampę itp (tak żeby była leciutka ) ściągając blokadę z tłumika musisz skrócić kolanko i na pewno z przody zębatka 11z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dżawa
Nowy

Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:44, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki a... ile wtedy wyciągnie? Czy nie "skończą" mi się za szybko biegi?
Czy "wypadało" by wymieniać koła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz025
Wymiatacz

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 16:55, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dżawa napisał: | Dzięki a... ile wtedy wyciągnie? Czy nie "skończą" mi się za szybko biegi?
Czy "wypadało" by wymieniać koła ? | zależy od stanu silnika a biegi nie skończą ci się szybko bo ogara trzeba dość długo trzymać na dużych obrotach zęby wrzucić kolejny bieg tzn 2 na 3 trzeba też rozpiłować króciec to co łączy gaźnik z cylindrem jak masz jawke to chyba nie trzeba bo nie były "mulone" choć tego nie jestem pewien o jakie koła ci chodzi jezdne? po co je wymieniać chyba ze całe są pordzewiałe i pokrzywione to tak (dla bezpieczeństwa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dżawa
Nowy

Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:29, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Okej. A co z podwyższaniem zawieszenia ? Jak można zrobić je bardziej miękkim ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 19:54, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
nie robi sie do terenu bardziej miękkich. jeżeli dasz za miękkie to na dołkach wytelepie ciebie i wylecisz przez kierownicę. podwyższyć nie wiem czy jest sens bo pognie sie ono szybko chyba że dasz inne zawieszenie bardziej mocne bo to jawowskie to badziew.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dżawa
Nowy

Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:06, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli co polecacie? Zostawić takie jak jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:42, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
zawieszenie od WSK daj wyższe miększe:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Wto 20:42, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dżawa
Nowy

Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:54, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie. Wszystkiego się dowiedziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|