Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa1231
Początkujący

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:51, 29 Mar 2012 Temat postu: Jawka babetta nie ma pełnej mocy i grzeje się |
|
|
siemka
Otóż silnik mi się grzeje po 20 minutach jazdy i gaśnie, co może być przyczyną i co zrobić?
Jak ostygnie dalej moge jechać
Świece mam BRISK N15 i N17.
Tłok nie puchnie
Zapłon moge tylko przyspieszac lub opuźniać jest na module tyrystorowym.
Tłok jest nowy przejechałem na nim kilkanaście kilometrów
To musi mieć kopyto.
gaźnik regulowałem ciut lepij jezdzi ale słabo, juz nie gasł po 20 minutach , ale to nie to , nie ma pełnej mocy , na dłuższym odcinku drogi rozbujałem sie do 35 km/h ale to wszystko, ze 120 kg kumplem nie podjezdza pod małe wzniesienie tak jak wczesniej bez najmniejszych oporów.
jak jedziemy we dwóch czyli 200 kg to jedzie tak samo jak i ze mną samym
pomocy bo nie ma mocy
regulacja gaznika pomaga i jezdzi lepiej ale jak juz sie troche pojezdzi to trzeba wracac do poczatkowych ustawień.
zapłon jest elektroniczny tu nie ma przyrywacza platynek itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 19:12, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
po czym wnosisz że tłok nie puchnie? gaźnikiem dajesz zapewne większa dawkę paliwa, czyli lepsze chłodzenie czego efektem jest ze dłużej jedziesz ale tłok tak czy siak puchnie takie moje pierwsze przypuszczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:22, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
jak sie grzeje i gaśnie to na 99% tłok puchnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siasin
Wymiatacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 22:15, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Albo oleju w paliwie za mało :}
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1231
Początkujący

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:22, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
czyli co to tylko taka byłaby usterka ze mi tłoczek puchnie , coś nie mogę uwierzyć,pozostaje mi postoje robić co 10 minut by ostygł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek200
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Śro 14:32, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na pewno tłok puchnie jeśli kupiłeś polski ze badziewnego stopu to będzie puchł Kup porządny z epoki i będzie śmigać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 14:48, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
wystarczy przed oddaniem do pasowania tłoka z cylindrem wygrzać go konkretnie w oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianek
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 15:15, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
On nie jest po prostu dotarty, jak sie zagrzeje to świeca nie wytrzymuje tej temp i traci iskre. Albo tez może być kondensator wyekploatowany i jak sie zagrzeje to już nie ma tych parametrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1231
Początkujący

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 14:22, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
żeby było śmieszniej to teraz przestał całkiem jezdzić, iskra jest paliwo dochodzi a nie pali , jak zalewam pod swiece to tez nie zapala.
co sie znow mogło stać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
miloszeek
Początkujący

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: Pon 17:54, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli jest iskra, kompresja podejrzewam że też, to być może obróciło Ci magneto na wale przy dużo za późnym zapłonie silnik także się przegrzewa, i nie ma mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1231
Początkujący

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:01, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdze zapłon , watpie by sie przestawił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|