Jak to jest.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoN
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:14, 03 Maj 2006    Temat postu: Jak to jest.

Dużo się pisze o tuningowaniu Jawki 50 ale ciekawi mnie co Wy macie przerobione i jak to się sprawuje w praktyce Question Piszcie poki swoja mam w częściach żeby wiedziec co robić bo w oryginale jej na pewno nie pozostawie, z 3 konie musze chociaż wyciągnąć i te 70 km/h też by się ptzydało Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzeek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 19:35, 03 Maj 2006    Temat postu:

kilka prostych a przydatnych rzeczy co se zrób :

1.weź dławik rozwierc (było to w temacie jak szybko stuningowac jawke)

ty zdjecia:





2.jesli wiesz co to kruciec to go odkrec i wypiłuj w środku tak aby mial otwór taki jak w gaźniku (w tym miejjscu gdzie p[rzyłanczasz kruciec do gaxnika)
to kruciec:



3.zeszlifowanie tłoka ale pujdz z tym do kogos kto sie zna:

zkróc górną nóżkę tłoka (od strony gaźnika) o 1 mm (nie więcej) i wyrównaj krawędzie od wewnątrz tak jak na zdjęciu i polerujemy na lusterko(daje to przyspieszenie i troszke wieksza moc)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 20:43, 03 Maj 2006    Temat postu:

a dlaczego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzeek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 20:46, 03 Maj 2006    Temat postu:

co dlaczego .ja mu napisałem to co se sam zrobiłem!! o i jeszcze załuz przepływowy filtr paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 20:47, 03 Maj 2006    Temat postu:

ale chodzi mi dlaczego przybywa mocy jak zeszlifujesz tego tloka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzeek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 20:51, 03 Maj 2006    Temat postu:

niewiem! wiem ze przbywa!!! ale dla czego?? bo chyba mam mniejsza mase i tak nietrze a po drugie szybciej chodzi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyh88
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 11:16, 04 Maj 2006    Temat postu:

duzo bardziej chalasuje jak sie ten wklad rozwierci??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Juzeek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Czw 13:01, 04 Maj 2006    Temat postu:

nie.ale ma fajny basowy pomruk i troche chłauje minimalnie porównójac do wczesniejszego dzwięku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Sob 20:13, 24 Cze 2006    Temat postu:

Ja calkowicie wywalilem dlawik jawka troche halasuje Shocked Shocked Ale dostala takiego powera ze Shocked predkos z 43km/h wzrosla do 50km/h
do tego zalozylem 13 zebatke i jawa zasuwa 55km/h mam zamiar jeszce kruciec rozwiercic tlok juz mam wyszlifowany musze tylko wstawic go i to na tyle narazie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcia
Gość






PostWysłany: Pon 17:13, 14 Sie 2006    Temat postu:

ja słyszałem zeby obciać motylki od tłoka ,bo bedzie on lżejszy ! a t opierscienie uszczelniaja a nie motylki w sumie
Powrót do góry
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pon 17:38, 14 Sie 2006    Temat postu:

darcia te motyki odpowiadają za fazy rozrządu w cylindrez, w silnikach jawki nie ma zaworów więc role rozrządu przejmuje tłok i kanały w cylindrez, macio jak to jest że mi na zę batce 11 idzie 65( kopa ma ładnego) a na 13 idzie 75 ( ale biegi sie ciagną w nieskończone) a twoja jawka na 13 idzie 55?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 18:49, 14 Sie 2006    Temat postu:

jak obetniesz motylki to nie bedzie zamykal tlok w odpowiednim momencie kanalow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darcia
Gość






PostWysłany: Pon 19:41, 14 Sie 2006    Temat postu:

sory JESTEM GŁUPI, bo napisałem KU*WA to oczywsite nie iwem czemu nie pomyślałem o tym ;/;/ kanały dolotowy i wydechowy ;/ idiota !
Powrót do góry
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:41, 14 Sie 2006    Temat postu:

ja proponuje najzwyklejszy tuning!! wymienić tłok, wał cylinder z głowicą, nowy filter powietrza i jeździ!! ja tak zrobiłem!! mechanik na stacji diagnostycznej mi ocenił przed remontem silnik na 1,5 konia mechanicznego a teraz 3,5!! żadnych szlifów!! same nominały!!!

a jeśli chodzi o zębatki!! też mam nominał!! bzdura zakładać zebatki od np. motorynki!! silniki se zajedziecie i tyle! sprzęgiełko w jawce nie jest takie jak w maluchu!! tylko to taki kurdupel!! to że nie umiecie zrobić z jawką na nominalnych częsciach tak żeby wam 70 ciągła to już nie mój problem!! Mi uciąga!! mierzone od 3 aut!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 7:59, 15 Sie 2006    Temat postu:

morfioza-tuning napisał:
ja proponuje najzwyklejszy tuning!!


A ja proponuję: naucz się polskiego.
Co to za tuning jak wymieniłeś wszystkie części na oryginalne? To jest zwykły remont a nie żaden "tuning" ;]

Miałeś w jawie 1.5 KM? Może coś Ci się pomyliło? Może Ty masz motorynkę a nie jawę? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin