Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoN
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:14, 03 Maj 2006 Temat postu: Jak to jest. |
|
|
Dużo się pisze o tuningowaniu Jawki 50 ale ciekawi mnie co Wy macie przerobione i jak to się sprawuje w praktyce Piszcie poki swoja mam w częściach żeby wiedziec co robić bo w oryginale jej na pewno nie pozostawie, z 3 konie musze chociaż wyciągnąć i te 70 km/h też by się ptzydało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Juzeek
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 19:35, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
kilka prostych a przydatnych rzeczy co se zrób :
1.weź dławik rozwierc (było to w temacie jak szybko stuningowac jawke)
ty zdjecia:
2.jesli wiesz co to kruciec to go odkrec i wypiłuj w środku tak aby mial otwór taki jak w gaźniku (w tym miejjscu gdzie p[rzyłanczasz kruciec do gaxnika)
to kruciec:
3.zeszlifowanie tłoka ale pujdz z tym do kogos kto sie zna:
zkróc górną nóżkę tłoka (od strony gaźnika) o 1 mm (nie więcej) i wyrównaj krawędzie od wewnątrz tak jak na zdjęciu i polerujemy na lusterko(daje to przyspieszenie i troszke wieksza moc)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 20:43, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a dlaczego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzeek
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 20:46, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
co dlaczego .ja mu napisałem to co se sam zrobiłem!! o i jeszcze załuz przepływowy filtr paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 20:47, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ale chodzi mi dlaczego przybywa mocy jak zeszlifujesz tego tloka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzeek
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 20:51, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
niewiem! wiem ze przbywa!!! ale dla czego?? bo chyba mam mniejsza mase i tak nietrze a po drugie szybciej chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzyh88
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 11:16, 04 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
duzo bardziej chalasuje jak sie ten wklad rozwierci??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzeek
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Czw 13:01, 04 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
nie.ale ma fajny basowy pomruk i troche chłauje minimalnie porównójac do wczesniejszego dzwięku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Sob 20:13, 24 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ja calkowicie wywalilem dlawik jawka troche halasuje Ale dostala takiego powera ze predkos z 43km/h wzrosla do 50km/h
do tego zalozylem 13 zebatke i jawa zasuwa 55km/h mam zamiar jeszce kruciec rozwiercic tlok juz mam wyszlifowany musze tylko wstawic go i to na tyle narazie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcia
Gość
|
Wysłany: Pon 17:13, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ja słyszałem zeby obciać motylki od tłoka ,bo bedzie on lżejszy ! a t opierscienie uszczelniaja a nie motylki w sumie
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pon 17:38, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
darcia te motyki odpowiadają za fazy rozrządu w cylindrez, w silnikach jawki nie ma zaworów więc role rozrządu przejmuje tłok i kanały w cylindrez, macio jak to jest że mi na zę batce 11 idzie 65( kopa ma ładnego) a na 13 idzie 75 ( ale biegi sie ciagną w nieskończone) a twoja jawka na 13 idzie 55?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 18:49, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
jak obetniesz motylki to nie bedzie zamykal tlok w odpowiednim momencie kanalow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcia
Gość
|
Wysłany: Pon 19:41, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
sory JESTEM GŁUPI, bo napisałem KU*WA to oczywsite nie iwem czemu nie pomyślałem o tym ;/;/ kanały dolotowy i wydechowy ;/ idiota !
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:41, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ja proponuje najzwyklejszy tuning!! wymienić tłok, wał cylinder z głowicą, nowy filter powietrza i jeździ!! ja tak zrobiłem!! mechanik na stacji diagnostycznej mi ocenił przed remontem silnik na 1,5 konia mechanicznego a teraz 3,5!! żadnych szlifów!! same nominały!!!
a jeśli chodzi o zębatki!! też mam nominał!! bzdura zakładać zebatki od np. motorynki!! silniki se zajedziecie i tyle! sprzęgiełko w jawce nie jest takie jak w maluchu!! tylko to taki kurdupel!! to że nie umiecie zrobić z jawką na nominalnych częsciach tak żeby wam 70 ciągła to już nie mój problem!! Mi uciąga!! mierzone od 3 aut!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 7:59, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
morfioza-tuning napisał: | ja proponuje najzwyklejszy tuning!! |
A ja proponuję: naucz się polskiego.
Co to za tuning jak wymieniłeś wszystkie części na oryginalne? To jest zwykły remont a nie żaden "tuning" ;]
Miałeś w jawie 1.5 KM? Może coś Ci się pomyliło? Może Ty masz motorynkę a nie jawę? ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|