Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:31, 20 Sie 2011 Temat postu: Jak sprawdzic czy nie bierze lewego powietrza |
|
|
Mam pytanie takie jak w temacie. Czy jesli zatkam wlot od filtra powietrza mam dawac gazu czy na wolnych obrotach i czy ma odrazu gasnac. Czy mozliwe jest ze bierze lewe powietrze spod swiecy lub glowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 18:19, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zdejmij rurkę od filtra przy gaźniku i zatkaj wlot powietrza np. szmatką. Na wolnych. Jeśli nie zgaśnie oznacza to iż łapie lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 7:05, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie zgasl ale po 5s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:49, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
przemo napisał: | Najlepiej zdejmij rurkę od filtra przy gaźniku i zatkaj wlot powietrza np. szmatką. Na wolnych. Jeśli nie zgaśnie oznacza to iż łapie lewe powietrze. |
szmatą zatkasz wloty do dysz, najlepiej jest nie zatykać do końca tylko lekko przytkać wlot powietrza, oczywiście po drodze do filtra musi być szczelnie, czyli obudowa filtra nie może mieć dziur, rura musi być cała. Jeśli silnik będzie się dławił i gasł to jest ok, jeśli będzie chodził lepiej to winny jest prawy uszczelniacz lub połączenie gaźnik-cylinder.
Jeśli podczas jazdy zarzuca olej na świecę a mieszanka była odpowiednia to winny jest lewy uszczelniacz. Co do świecy i głowicy to tam także może być zasysane lewe powietrze ale wtedy powinno być także widać przedmuchy i ogólnie silnik nie powinien palić z braku odpowiedniej kompresji, gorzej jest z połączeniem cylinder-kartery ale jedno i drugie można sprawdzić pryskając jakimś dezodorantem (plakiem też można i samostartem ale ten ostatni jest mocno wybuchowy), jeśli przy pryskaniu w jakieś miejsce wokół cylindra/głowicy silnik złapie wyższe obroty to znaczy że tam zasysa lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|