Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wkawalec
Nowy
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:46, 27 Paź 2010 Temat postu: Iskrownik |
|
|
Mam taka prośbe ! jestem zielony jak na razie na punkcie motorów! Prosiłbym kogos ktyo wrzuciłby zdjecie iskrownika z opisanymi elementami tj.Śrubki iskrownika, kolo zapłonowe platynki! z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 14:58, 27 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
po pierwsze nie ten dział
po drugie to jest nawet na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wkawalec
Nowy
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:34, 28 Paź 2010 Temat postu: szkoda.... |
|
|
Przepraszam ale nie o to chodzilo ! chodzilo mi o wskazanie wymienionych prze ze mnie elementów! Jak wyglada sam iskrownik wiem ! ale mimo wszystko dziekuje ! czekam na dalsza pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:10, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
1. Kondensator
2. Cewka zapłonowa,
3. Cewki świetlne
4. Młoteczek i kowadełko
I jeszcze to na czym jest iskrownik to Magneto. Śrubki masz dwie: jedna obok jedynki na zdjęciu na prawo na dole, a ta druga tam na górze między czarnym a zielonym kabelkiem.
Mam nadzieje, że w miare zrozumiałeś.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 13:11, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wkawalec
Nowy
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:07, 29 Paź 2010 Temat postu: Tak dziekuje! |
|
|
a jeszcze chciałem sie spytac! ustawiajac zapłon z tego tourtiala :
1. Wykręcamy świecę.
2. Bierzemy jakiś śrubokręt albo gwóżdz i wkładamy go w otówr po świecy.
3. Ustawiamy tłok w GMP (Górny Martwy Punkt; To wtedy kiedy tłok już dalej się nie posunie) i zaznaczamy sobie jakąś kreską np.: tam gdzie się zaczyna krawędż głowicy.
4. Następnie bierzemy miarkę lub suwmiarkę czym tak jest wygodniej i odmieramy 1.8-2.0 mm na tym gwożdziu lub śrubokręcie w stronę trzonka lub w przypadku gwożdzia- w to co się wali (główkę) [tak jakby od głowicy]. Zaznaczyć już to powinno się czymś wyrażniej. Można wziąść kawałek taśmy izolującej i zaznaczyć. Taki gwóżdz lub śrubokręt przyda nam się do ponownego ustawiania zapłonu.
5. I teraz bierzemy ten przedmiot i ustawiamy tak żeby ten zaznaczony punkt taśmą izolacyjną był przy krawędzi głowicy.
6. teraz zdejmujemy prawą klapę.
7. Luzujemy śrubki iskrownika.
8. Tak ruszamy zapłonem żeby paltynki otwierały się akurat w tym momencie.
9. Potem wszystko skręcamy.
10.Cieszymy się jazdą Wink.
to w punkcie 8 jest napisane ze ruszamy zapłonem zeby platynki otwieraly sie ! co to te planytnki? moze mlotek i kowadełko?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 7:03, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tak dokładnie tak gdy się roztworzą na maxsa to dokręcasz iskrownik odkręcasz platynki i ustawiasz przerwę na 0.4mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelk
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Solarnia
|
Wysłany: Wto 19:53, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
co do tego zdjęcia z iskrownikiem to jest tak główka od sróbki-blaszka od przerywaka-czarna kwadratowa podkładka i dalej nie wiem nie dobrze nie widze jakby komuś to nie sprawiało problemu to mógł bi mi ktoś to opisać po kolei z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|