Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:42, 19 Sie 2011 Temat postu: Głowica cylindra, wyszlifowana na płasko, czy może być? |
|
|
Witam.
Zwalił mi się gwint w głowicy cylindra. Mam na stanie jakąś głowicę, ale nie podoba mi się ona. Głowica którą miałem miała na styku z cylindrem wyszlifowany pierścień tak, że idealnie przylegała do cylindra i nie mogła się przesunąć po dociśnięciu.
Ta zapasowa natomiast jest płaska, tak jakby całość ktoś zjechał na równo aż do żeberek. Rozumiecie? Po przyłożeniu do cylindra można ją przesuwać na boki.
Tu moje pytanie, czy mogę ją założyć? Gwint ma dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:42, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
o ile była dobrze planowana i jest prosta to tak, powinna być szczelna, oceń sam po montażu. byle tylko tłok w nią nie uderzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:03, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak tłok będzie podchodził do głowicy tak 'na styk' to też będzie niedobrze, bo nabawisz się w krókim czasie korby w którymś kanale. Najlepiej posmaruj tłok plasteliną, załóż głowicę i nawet jej nie musisz skręcać, abyś ją przyłożył i przydusił mocniej i przesuń tłok do gmp kilka razy lekko ręką kręcąc za wirnik, wyjmij głowicę i zobacz ile grubości ma warstwa plasteliny w najcieńszym miejscu, jeżeli jest powyżej 1mm, to spokojnie możesz zakładać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 13:21, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Głowica najwyraźniej była planowana, nawet jeśli było to zrobione całkiem przyzwoicie to korbowód dostanie po gaciach, lepiej znajdź nominał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:31, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ok, spróbuję patentu z plasteliną i ocenię jak blisko tłok podchodzi do głowicy, ale...
Siasin napisał: | Głowica najwyraźniej była planowana, nawet jeśli było to zrobione całkiem przyzwoicie to korbowód dostanie po gaciach, lepiej znajdź nominał |
Mógłbyś mi wyjaśnić, dlaczego korbowód miałby dostać po założeniu tej głowicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:16, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak się zastanawiam... a jak by dać zapłon tak jak przy zablokowanej to zwiększone sprężanie dużo by chyba krzywdy nie zrobiło pytanie czy stukowo palić nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|