Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 21:05, 25 Lip 2007 Temat postu: Gażnik od "polaka" w Jawce? |
|
|
Witam!
Mam do Was takie pytanko; zakladal ktos z Was gaznik od polskiego silnika?
Jakie byly efekty..?
Ja mialem ostatnio zalozony, i musze powiedziec, ze co do utrzymania wolnych obrotow to idea (niemal jak w WSK), ale jesli chodzi o wyzsze obroty - to kaplica.
Gaznik rozwiercilem o 2mm wiecej, niz jest oryginalnie, ale to praktycznie wiele nie pomoglo.. Silnik zachowywal sie, jakby mial tylko 2 biegi; o trojce wogole nie bylo co marzyc, zeby wrzucic.. Wyglada na to, ze poprostu za malo paliwa podaje GM12F1.
Mozna by pokusic sie o zmiane dysz, albo powiekszenie ich przelotu, ale jak znam zycie, po rozwierceniu bedzie sie zalewal..
Macie moze jakis pomysl..
Probowalem wykorzystac polski gaznik z mysla, o ekonomiczniejszej jezdzie, niz na JIKOV`ie, ale chyba jednak sie nie sprawdzi.. bo moc, jak i Vmax zmalala diametralnie.
Prosze tylko o "normalne" wypowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Czw 8:37, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
do simka to kumpel zakładał gaźniki od Ogara Charta, ale do jawki to nikt tu u mnie jeszcze nie próbował zakładać... ponoć ten simson był zrywniejszy i trochę więcej jechał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 9:10, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
@Miniś : coś za coś. jak chcesz ekonomiczniejszej jazdy, to muszą spaść osiągi. Moim zdaniem jak chcesz zrobić tak, żeby mniej palił, to po prostu jeździj delikatnie na oryginalnym gaźniku. Nie dodawaj gwałtownie gazu, nie katuj go na niskim biegu, jak widzisz że zaraz jest skrzyżowanie, to nie dawaj full gaz a zaraz potem full hamulec Spali Ci pewnie trochę mniej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 9:17, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie slyszalem o tym zeby wsadzic gaznik od polskiego silnika
W sumie macie racje osiągi pewnie spadną .. z reszta na moje Jikov jest dobry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 10:16, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
jak by to tak wziąśc na chłopski rozum to dochodzę do takiego wniosku;
- polski bzyki były jakoś tam dławione, więc na pewno moc i vmax będzie mniejsza.
Ja bym takiego czegoś nie zrobił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 11:07, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Kup piękny i nowy gaźniczek, tak jak ja. Kosztuje niewiele (50zł Agmot, ale minimalne zamówienie 80zł) i zobaczymy jak się będzie sprawdzał:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 12:41, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Lipon ja też chce kupic całkiem nowy gaźnik, jak się on sprawuje ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:44, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Niestety jeszcze nie założyłem, ale kolega w swoim byłym ogarze jak założył to przejechał 1000km i nic nie musiał tykać motoru, tylko śrubka sprzęgła mu padła .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Czw 21:35, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Piątal co do jezdy ekonomicznej na Jikov`ie, to nie musisz mi mowic..
Ja juz wiecej kilometrow najezdzilem Czechem, niz zjadlem czegokolwiek, heh xD
Lipon..szczerze, to nawet nie mam zamiaru wydawac kasy na nowy gazniczek, bo mam mojego teraz "po modyfikacjach", i nie narzekam
Tyle, ze manetka do polowy max, bo powyzej to paliwko idzie jak w Gagarinie (jesli wiecie o co chodzi) - dżołk ofkors .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 15:07, 17 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie mozliwe ze na polskim gazniku nie umiales jechac na 3ce. Musiales cos zle ustawic. Jezdzilem na polskim gazniku 2 miesiace spalanie spadlo ale moc troszku tez. Jesli polski gaznik to 11 zabkow z przodu i smigasz. Powrocilem do ikova tylko ze wzgledu na to ze brakowalo mi troche mocy zeby sie szybciej rozpedzic a na miescie przyspieszenie jest wazne a jezdzac do pracy wlasnie 3/4 moim km to miasto. teraz mam ikova 12 zebow z przodu i tylko musze dojsc do wolnych obrotow przy kazdej temperaturze silnika i bedzie gites. Moze ktos wie co jest grane. Motor delikatnie przechylony w prawo ( boczna stopka) to wolne idealne a jak wyprostuje to przygasa :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cartman
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pią 21:38, 17 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Spróbuj trochę podgiąć do góry blaszkę pływaka. Zdejmij świecę i zobacz jaki masz kolor elektrody. Jak kremowa to kolejne potwierdzenie tego że trzeba podgiąć do góry blaszkę Powinna być ciemno brązowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Sob 9:20, 18 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jak jest kremowa to jest dobrze minimalnie zbyt uboga
i powinna byc jasno brązowa jak kawa z mlekiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob 11:31, 18 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie za dostaje za duzo paliwa bo elektroda ciemna a na polskim gazniku byla ceglasta czyli w sumie idealna. iglica na samym dole jeszcze z ta blaszka bede kombinowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|