Gażnik od "polaka" w Jawce?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 21:05, 25 Lip 2007    Temat postu: Gażnik od "polaka" w Jawce?

Witam!
Mam do Was takie pytanko; zakladal ktos z Was gaznik od polskiego silnika?
Jakie byly efekty..?
Ja mialem ostatnio zalozony, i musze powiedziec, ze co do utrzymania wolnych obrotow to idea Blue_Light_Colorz_PDT_25 (niemal jak w WSK), ale jesli chodzi o wyzsze obroty - to kaplica. Blue_Light_Colorz_PDT_41
Gaznik rozwiercilem o 2mm wiecej, niz jest oryginalnie, ale to praktycznie wiele nie pomoglo.. Silnik zachowywal sie, jakby mial tylko 2 biegi; o trojce wogole nie bylo co marzyc, zeby wrzucic.. Wyglada na to, ze poprostu za malo paliwa podaje GM12F1.
Mozna by pokusic sie o zmiane dysz, albo powiekszenie ich przelotu, ale jak znam zycie, po rozwierceniu bedzie sie zalewal..
Macie moze jakis pomysl..
Probowalem wykorzystac polski gaznik z mysla, o ekonomiczniejszej jezdzie, niz na JIKOV`ie, ale chyba jednak sie nie sprawdzi.. Rolling Eyes bo moc, jak i Vmax zmalala diametralnie.

Prosze tylko o "normalne" wypowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 8:37, 26 Lip 2007    Temat postu:

do simka to kumpel zakładał gaźniki od Ogara Charta, ale do jawki to nikt tu u mnie jeszcze nie próbował zakładać... ponoć ten simson był zrywniejszy i trochę więcej jechał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 9:10, 26 Lip 2007    Temat postu:

@Miniś : coś za coś. jak chcesz ekonomiczniejszej jazdy, to muszą spaść osiągi. Moim zdaniem jak chcesz zrobić tak, żeby mniej palił, to po prostu jeździj delikatnie na oryginalnym gaźniku. Nie dodawaj gwałtownie gazu, nie katuj go na niskim biegu, jak widzisz że zaraz jest skrzyżowanie, to nie dawaj full gaz a zaraz potem full hamulec Razz Spali Ci pewnie trochę mniej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 9:17, 26 Lip 2007    Temat postu:

nie slyszalem o tym zeby wsadzic gaznik od polskiego silnika Very Happy
W sumie macie racje osiągi pewnie spadną .. z reszta na moje Jikov jest dobry Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 10:16, 26 Lip 2007    Temat postu:

jak by to tak wziąśc na chłopski rozum to dochodzę do takiego wniosku;
- polski bzyki były jakoś tam dławione, więc na pewno moc i vmax będzie mniejsza.
Ja bym takiego czegoś nie zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:07, 26 Lip 2007    Temat postu:

Kup piękny i nowy gaźniczek, tak jak ja. Kosztuje niewiele (50zł Agmot, ale minimalne zamówienie 80zł) i zobaczymy jak się będzie sprawdzał:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 12:41, 26 Lip 2007    Temat postu:

Lipon ja też chce kupic całkiem nowy gaźnik, jak się on sprawuje ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:44, 26 Lip 2007    Temat postu:

Niestety jeszcze nie założyłem, ale kolega w swoim byłym ogarze jak założył to przejechał 1000km i nic nie musiał tykać motoru, tylko śrubka sprzęgła mu padła Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 21:35, 26 Lip 2007    Temat postu:

Piątal co do jezdy ekonomicznej na Jikov`ie, to nie musisz mi mowic..
Ja juz wiecej kilometrow najezdzilem Czechem, niz zjadlem czegokolwiek, heh xD

Lipon..szczerze, to nawet nie mam zamiaru wydawac kasy na nowy gazniczek, bo mam mojego teraz "po modyfikacjach", i nie narzekam Razz
Tyle, ze manetka do polowy max, bo powyzej to paliwko idzie jak w Gagarinie (jesli wiecie o co chodzi) - dżołk ofkors Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 15:07, 17 Sie 2007    Temat postu:

Nie mozliwe ze na polskim gazniku nie umiales jechac na 3ce. Musiales cos zle ustawic. Jezdzilem na polskim gazniku 2 miesiace spalanie spadlo ale moc troszku tez. Jesli polski gaznik to 11 zabkow z przodu Razz i smigasz. Powrocilem do ikova tylko ze wzgledu na to ze brakowalo mi troche mocy zeby sie szybciej rozpedzic a na miescie przyspieszenie jest wazne a jezdzac do pracy wlasnie 3/4 moim km to miasto. teraz mam ikova 12 zebow z przodu i tylko musze dojsc do wolnych obrotow przy kazdej temperaturze silnika i bedzie gites. Moze ktos wie co jest grane. Motor delikatnie przechylony w prawo ( boczna stopka) to wolne idealne a jak wyprostuje to przygasa :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cartman
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pią 21:38, 17 Sie 2007    Temat postu:

Spróbuj trochę podgiąć do góry blaszkę pływaka. Zdejmij świecę i zobacz jaki masz kolor elektrody. Jak kremowa to kolejne potwierdzenie tego że trzeba podgiąć do góry blaszkę Wink Powinna być ciemno brązowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Sob 9:20, 18 Sie 2007    Temat postu:

jak jest kremowa to jest dobrze minimalnie zbyt uboga
i powinna byc jasno brązowa jak kawa z mlekiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 11:31, 18 Sie 2007    Temat postu:

wydaje mi sie za dostaje za duzo paliwa bo elektroda ciemna a na polskim gazniku byla ceglasta czyli w sumie idealna. iglica na samym dole jeszcze z ta blaszka bede kombinowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin