Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:59, 20 Paź 2010 Temat postu: Dobry tłok ? |
|
|
Siemka mam pytanie czy taki : [link widoczny dla zalogowanych] tłok będzie pasował do naszej jawki i czy będzie on solidny ? I ostatnie pytanie tj. czy Dwó pierścieniowy będzie lepszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:22, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Będzie pasował, jeśli odpowiedni rozmiar weźmiesz. Czy solidny... pewnie to polski, jak dobrze dotrzesz i dobrze trafisz to powinien być dobry, nie puchnąć. Dwu pierścieniowe są lepsze i takie były w oryginale. Według mnie trzeci pierścień jest nie potrzebny. Sam będe zakładał w zimie tłok dwupierścieniowy.
@edit.
Co do tych polskich to różne rzeczy czytałem i różne zdania mają ludzie w mojej okolicy. Mi np. polski puchnie i po paru minutach jazdy motor traci na mocy i nie jest tak zrywny jak na początku, gdy wyjechałem z garażu. Mówię, jak dobrze Ci się trafi to będziesz raczej zadowolony.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:03, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 16:56, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wujek napisał: | Czy solidny... pewnie to polski. |
zapewne polski bo dobrego za 12,50 byś nie kupił a co do pytania czy dobry to zgadzam się z wujkiem........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 19:11, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
to brać go, czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 19:57, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
weź dla eksperymentu zobaczymy czy są dobre (serio)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:58, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli go potrzebujesz to bierz dwupierścieniowy. Czecha trochę ciężko znaleźć i droższy jest. Docieraj go spokojnie to może nie będzie puchł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Czw 7:55, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam 3 pierścieniowy. Mam pytanko czym się różni ten 2 od 3 pierścieniowego?? z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 8:06, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie z tego co się zdązyłem dowiedzieć, to 2 ma mniejsze tarcie, przez co Cylinder wolniej się grzeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:37, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ma dwa pierścienie a nie trzy No tak, ma mniejsze tarcie. Na moc i prędkość raczej nie wpływa. Niby przy 3 pierścieniach ma lepszą kompresje, ale to jest pomysł polskiego tuningu. W oryginale były dwa pierścienie i najlepiej żeby były dwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|