Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Pon 15:25, 26 Wrz 2011 Temat postu: Dławik oraz tłumik-pytanko |
|
|
Witam
Mam mustanga po małych modyfikacjach:
-stożek(nie chiński)
-większe dysze w gaźniku oraz gaźnik nóweczka i pieknie wyregulowany
-króciec rozwiercony na maxa oraz wypolerowany
-wypolerowana komora spalania
-świeca ngk
-nowy tlok z pierscieniamy swieżo podotarciu
Jawencja chodzi super i mam tylko pytanie o tłumik,bo mam to takie piękne cygaro w którym da się odkręcić tą końcówke dzięki której wygląda jak cygrao.To więc ją wykręciłem i wyjąłem dławik z tłumika lecz po odpaleniu chodzil jak traktor więc zpowrtoem załozyłem tą końcowkę cygara ale dławika nie zakładałem i motorek niespodziewanie czuć że jest silniejszy oraz lepiej się wkręca.Czy jak bede jeździł bez dlławika to coś się stanie?Czy dzięki takiej operacji moto wyżej się kręci?Czy opłaca się robić do jawki liczonego spawaka?Czy obroty dzięki temu jej wzrosną?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Prosze o usuniecie tego bo jakims cudem 2 takie same tematy sie zrobily
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez riley2pl dnia Pon 15:26, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 20:51, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
jazda z maksymalnymi obrotami nieprzygotowanym silnikiem (odpowiednio wzmocnionym, odelżonym) i do tego jeszcze zwiększenie zakresu obrotów maksymalnych skraca jego żywotność, o ile tego Ci nikt nie powie, wszystko zależy od zamontowanych części i fachowości wykonanej naprawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
naveintre
Nowy
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Pią 19:21, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Spawak sie opłaca ale nie do seryjnego silnika.Ta przeróbka raczej nie zwiekszyła drastycznie obrotów więc o silnik się nie bój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|