Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:24, 22 Sty 2010 Temat postu: Czy zrobić remont?? ;) |
|
|
Witam
mianowicie mam takie pytanie, jestem posiadaczem Ogara 200 ;D (takie moje oczko w głowie) i tak sobie myślę że za kilka tygodni mam urodziny i może nazbieram około 300 zł i nie wiem czy by przeznaczyć ta kasę na remont Ogara . Chciałbym żeby na okres wiosenno-letni był igiełka;p i chciałbym w nim zrobić: szlif oryginalnego cylindra (albo 1 szlif albo zaras na 60 cm3) nowe uszczelki, wszystkie łożyska w silniku i ramie, i jeszcze jakies najpotrzebniejsze rzeczy, o i właśnie co wybyście mi doradzili jeszcze wymienić?? Dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 21:28, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz wymienić jeszcze tarcze sprzęgła, olej przekładniowy a co do cylindra to lepiej 60 daj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pią 21:50, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak masz czeski cylinder to rób szlifa i nie pchaj sie w polskie 60 . Możesz jeszcze głowice splanować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:53, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No wiem oczywiście polskiego pseudo 60 nie kupie bo to kasa w błoto ;/ musle nad szlifem ale nieiem czy na 60 czy tylko 1 szlif. A jak sie planuje głowice i na czym to polega?? Aha i czy jak sie zrobi szlif na 60 to czy przy docieraniu trzeba sie jakos jeszcze bardziej starać czy jak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:59, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
splanowanie głowicy obciąży wał, a autor postu chce, żeby piec jego ogarka zipał jak najdłużej. części elektryki odradzam kupować, no może poza cewkami do iskrownika, ponieważ teraz robią tandente z tego. możesz napęd zregenerować, malowanie mu zafundować jeszcze. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pią 22:05, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
bardziej by obciążyło jak by dał 60 a planowanie głowicy dało by mu lepsza kompresje. mozesz zrobic sobie 50/4 . A co docierania 60 to zrobił byś kilkanascie kilometrów wiecej . Jak nie masz akumulatora to mozesz sie zaopatrzyć i zrobić sobie kierunkowskazy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 22:29, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
co do łożysk, jaki przebieg tej maszyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:35, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ooo to niewiem bo kupiłem go w kwietniu 2009 niewiem kompletnie;/ a dlaczego pytasz o przebieg?? aha i gdzie wy wymienic łożyska z silniku i gdzie się znajdują??;>;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 22:40, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
bo jak np, 15tys,km to nie ma sensu, bo łożyska będą dobre, jak 25-30 to jak najbardziej, daj czecha do pierwszego szlifu, dłużej pojeździsz, poszukaj ładnych chromowanych kół, tłumika, wszystko, żeby się pięknie błyszczało i raziło w oczy jak ch*j na pustynii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:09, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No;D i właśnie chcę go sobie fajnie wypolerować swiatło STOP zrobic i takie małe bajery zeby głos i wygląd był fajny. No i oczywiście zeby przyciągał uwage nie jednego przechodnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 9:17, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Silnik: oddaj Czecha do szlifu, powymieniaj wszystkie łożyska, wymień tłok, pierścienie, daj wal do regeneracji lub wymień go, wymień tarcze sprzęgłowe.
Wygląd: Pomaluj go na cacy, wypoleruj, oddaj do chromowania lub kup nowe koła i tłumik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:45, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Notłumik mam "sportowy" taki od simsona ten niby tuningowy dźwięk Ogara na nim jest super ;D jest chromowany wiec fanie no a felgi chcę pomalować na biało bo tylnia juz jest pomalowana, ale chcę na nowo ody dwie na biało pomalować, a cały motorek jest koloru niebieskiego i dobrze sie trzyma więc narazie nie będe go malował tylko mała generalka silnika ;D a gdzie się wały regeneruje i co to daje i na czym to polega?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 9:51, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak będziesz zdawał cylinder do szlifu to i tam oddaj wał. Wtedy taki oto wał rozpoławiają i wymieniają łożysko korbowodu, no i czasem korbę, ale nie wiem czy w zabytkowych motorkach też zmieniają ją, następnie składają i wyważają wał. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 9:55, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A ja właśnie przedwczoraj kupiłem 60-tkę w komplecie ze wszystkim i zoabczymy co wyjdzie po montażu ;] A tak jak koledzy to uszczelki, simeringi, łożyska na wale i będzie w sam raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:00, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A oto link
[link widoczny dla zalogowanych]
opiszcie te części i gdzie się znajdują z góry dzięki
Nikt nie wie gdzie się te części znajdują?? proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez loperkowy2 dnia Pią 8:05, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|