Czy zrobić remont?? ;)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:24, 22 Sty 2010    Temat postu: Czy zrobić remont?? ;)

Witam Very Happy
mianowicie mam takie pytanie, jestem posiadaczem Ogara 200 ;D (takie moje oczko w głowie) i tak sobie myślę że za kilka tygodni mam urodziny i może nazbieram około 300 zł i nie wiem czy by przeznaczyć ta kasę na remont Ogara Very Happy. Chciałbym żeby na okres wiosenno-letni był igiełka;p i chciałbym w nim zrobić: szlif oryginalnego cylindra (albo 1 szlif albo zaras na 60 cm3) nowe uszczelki, wszystkie łożyska w silniku i ramie, i jeszcze jakies najpotrzebniejsze rzeczy, o i właśnie co wybyście mi doradzili jeszcze wymienić?? Dzięki za odpowiedź Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 21:28, 22 Sty 2010    Temat postu:

Możesz wymienić jeszcze tarcze sprzęgła, olej przekładniowy a co do cylindra to lepiej 60 daj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pią 21:50, 22 Sty 2010    Temat postu:

Jak masz czeski cylinder to rób szlifa i nie pchaj sie w polskie 60 . Możesz jeszcze głowice splanować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:53, 22 Sty 2010    Temat postu:

No wiem oczywiście polskiego pseudo 60 nie kupie bo to kasa w błoto ;/ musle nad szlifem ale nieiem czy na 60 czy tylko 1 szlif. A jak sie planuje głowice i na czym to polega?? Aha i czy jak sie zrobi szlif na 60 to czy przy docieraniu trzeba sie jakos jeszcze bardziej starać czy jak??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 21:59, 22 Sty 2010    Temat postu:

splanowanie głowicy obciąży wał, a autor postu chce, żeby piec jego ogarka zipał jak najdłużej. części elektryki odradzam kupować, no może poza cewkami do iskrownika, ponieważ teraz robią tandente z tego. możesz napęd zregenerować, malowanie mu zafundować jeszcze. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pią 22:05, 22 Sty 2010    Temat postu:

bardziej by obciążyło jak by dał 60 a planowanie głowicy dało by mu lepsza kompresje. mozesz zrobic sobie 50/4 . A co docierania 60 to zrobił byś kilkanascie kilometrów wiecej . Jak nie masz akumulatora to mozesz sie zaopatrzyć i zrobić sobie kierunkowskazy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 22:29, 22 Sty 2010    Temat postu:

co do łożysk, jaki przebieg tej maszyny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:35, 22 Sty 2010    Temat postu:

Ooo to niewiem bo kupiłem go w kwietniu 2009 niewiem kompletnie;/ a dlaczego pytasz o przebieg?? aha i gdzie wy wymienic łożyska z silniku i gdzie się znajdują??;>;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 22:40, 22 Sty 2010    Temat postu:

bo jak np, 15tys,km to nie ma sensu, bo łożyska będą dobre, jak 25-30 to jak najbardziej, daj czecha do pierwszego szlifu, dłużej pojeździsz, poszukaj ładnych chromowanych kół, tłumika, wszystko, żeby się pięknie błyszczało i raziło w oczy jak ch*j na pustynii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:09, 22 Sty 2010    Temat postu:

No;D i właśnie chcę go sobie fajnie wypolerować swiatło STOP zrobic i takie małe bajery zeby głos i wygląd był fajny. No i oczywiście zeby przyciągał uwage nie jednego przechodnia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Sob 9:17, 23 Sty 2010    Temat postu:

Silnik: oddaj Czecha do szlifu, powymieniaj wszystkie łożyska, wymień tłok, pierścienie, daj wal do regeneracji lub wymień go, wymień tarcze sprzęgłowe.
Wygląd: Pomaluj go na cacy, wypoleruj, oddaj do chromowania lub kup nowe koła i tłumik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:45, 23 Sty 2010    Temat postu:

Notłumik mam "sportowy" taki od simsona ten niby tuningowy dźwięk Ogara na nim jest super ;D jest chromowany wiec fanie no a felgi chcę pomalować na biało bo tylnia juz jest pomalowana, ale chcę na nowo ody dwie na biało pomalować, a cały motorek jest koloru niebieskiego i dobrze sie trzyma Very Happy więc narazie nie będe go malował tylko mała generalka silnika ;D a gdzie się wały regeneruje i co to daje i na czym to polega?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 9:51, 23 Sty 2010    Temat postu:

jak będziesz zdawał cylinder do szlifu to i tam oddaj wał. Wtedy taki oto wał rozpoławiają i wymieniają łożysko korbowodu, no i czasem korbę, ale nie wiem czy w zabytkowych motorkach też zmieniają ją, następnie składają i wyważają wał. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 9:55, 23 Sty 2010    Temat postu:

A ja właśnie przedwczoraj kupiłem 60-tkę w komplecie ze wszystkim i zoabczymy co wyjdzie po montażu ;] A tak jak koledzy to uszczelki, simeringi, łożyska na wale i będzie w sam raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:00, 23 Sty 2010    Temat postu:

A oto link

[link widoczny dla zalogowanych]

opiszcie te części i gdzie się znajdują Very Happy z góry dzięki

Nikt nie wie gdzie się te części znajdują?? proszę o pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez loperkowy2 dnia Pią 8:05, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin