Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stopakropa
Początkujący
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:19, 27 Sty 2009 Temat postu: Części polskie, a czeskie... |
|
|
Witam, jak rozpoznać części polskie od czeskich? Chodzi mi o cylinder i tłok. Czy one różniły się jakimiś szczegółami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bebot
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:38, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie jestem pewny, ale np. gaźnik CHYBA polski gaźnik jest taki gładki, a czeski chropowaty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stopakropa
Początkujący
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:45, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Akurat gaźnik mam jeden z napisem Jikov i Czechoslovakia czy coś w tym stylu xP. Ale mam 3 cylindry+tłok i dwa wały... Da się to rozpoznać po jakości odlewu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Wto 20:55, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
więc na cylindrze od strony co styka się z karterami powinno byc cos wybite niewiem ale ja chyba mam podróbe i mam wybite CX wał ma takie chropowate krązki a podruba jest cała gładka
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 21:13, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
żeberka cylindra chropowate- podróba. Między żeberkami odlane "almot"
żeberka cylindra gładkie- oryginał. Przy kanale wydechowym wybita selekcja
Tłok- Na pewno nie były oryginalnie robione z "AK12", jesli zobaczysz ten napis na wewnętrznej stronie tłoka, to jest problem
Edit: czeskie tłoki są dwupierścieniowe btw.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 21:14, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stopakropa
Początkujący
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:38, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi, cylindry to tak jak mówiliście (almot, chropowata powierzchnia), tłok polski napis CX (miałem go na tłoku, a nie na cylindrze), ale ten tłok który znalazłem, to on jest 3-pierścieniowy, i ma wybite 3J, to też jest czeski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 21:43, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej jest to podróbka, nie spotkałem się z czeskimi 3 pierścieniowymi tłokami. Zobacz co pisze na denku od wewnętrznej strony. AK12 potwierdzi moje obawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stopakropa
Początkujący
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:48, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma żadnego napisu, poza tym w środku jest gładszy niż te polskie xP i ma dodatkowe wyżłobienia xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 21:54, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że jest to polski, ale z czasów PRL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 13:32, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to były orginalne tłoki na 3.Wydaje mi się że na orginalnym tłoku powinno być nabite duże B a ten napis 3J to będzie nieorginalny tłok na 3 szlif.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez David dnia Pią 13:33, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stopakropa
Początkujący
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:14, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
W środku wygląda tak samo jak czeskie tłoki, które widziałem na zdjęciach, porównywałem go z tłokiem z almotu i ten 3J ma średnicę ~38m, gdy almotowski ~36,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Pią 17:19, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Niemożliwe, aby miał 36,5mm. Coś Ci się musiało pomylić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 11:05, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
fakt, 2mm różnicy to by nawet nie zapierdział,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stopakropa
Początkujący
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:10, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
sory, pomyliło mi się jeden ma 38mm a drugi 38,5mm ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 18:22, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No bo były 3 selekcje, obecnie nie ma to większego znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|