Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilek200
Początkujący
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:18, 27 Maj 2008 Temat postu: Cylinder szlak strzelił |
|
|
Witam ,kiedy wczoraj chciałem zobaczyć stan cylindra w swoim ogarze jak wyjąłem tłok to
ukazały mi się 2 wielkie rysy głębokości2 mm .Otóż z ty jest pytanie bo mam 2 cylindry jeden stary czeski i nowy polski który wybrać do szlifu i ile w jawce można maksymalnie zrobić szlifów mój jest nominał.A i jeszcze jedno na jakiej zębatce zdawczej docierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 7:27, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie do szlifu najlepiej oddac czeski cylinder, jesli rysy sa glebokie to moze byc ciezko, z tego co mi sie wydaje to sa 4 szlify, zebatka najlepsza bedzie 12z taka uniwersalna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Wto 7:28, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
To nie ma się co zastanawiać. Bierz do szlifu czeski. A szlifów to co najmniej 3 zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoone
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Wto 8:00, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Rozmiary tłoków:
Standardowe rozmiary:
Nominał (R0)– 38,00mm
Szlif 1 (R1) – 38,25mm
Szlif 2 (R2) – 38,50mm
Szlif 3 (R3) – 38,75mm
Powiększone
Szlif 4 (R4) – 39,00mm
Tuning
Tuning – 40,00mm (ten, co ma 60ccm choć naprawdę 55ccm)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilek200
Początkujący
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:42, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dziękować a nie orientujecie się w cenach szlifów i czy za dodatkowy się płaci??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 9:43, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Szlif kosztuje około 30zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoone
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Wto 10:15, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
i możesz szlifować nawet z nominału na 4 w tej samej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 12:16, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a możecie mi powiedzieć jak odróżnić czeski cylinder od polskiego?? bo mam cylindrów wpizdu i nie wiem który jest który
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Wto 12:36, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Profi napisał: | bo mam cylindrów wpizdu | czy on niepowinien dostać warna za tak wulgarne wyrażenie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 13:52, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
kapkappierdolu napisał: | Profi napisał: | bo mam cylindrów wpizdu | czy on niepowinien dostać warna za tak wulgarne wyrażenie?? |
nie wiem jak dla pozostałych ale dla mnie to słowo nie jest wulgarne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 14:56, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Warna to powinien dostac autor tego tematu jak już do "szlag", a nie szlak (może rowerowy). Skończcie już te gadki o tej wyższości czeskiego cylindra nad polskim, bo qrde gówno wiecie. Już widzę jak poznajecie, który jest czeski, a który polski, pewnie na węch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 16:08, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś się zna ma stopach to pozna czeskie aluminium, jakość i wykonanie estetyczne pozostawiało zawsze polskie wyroby w tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilek200
Początkujący
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:49, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Polski cylinder różni się od czeskiego tym, że na polskim są nie równości a na czeskim nie a i jeszcze jedno z czeskiego cylindra można wybić tuleję a z polskiego nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 18:36, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Bazi napisał: | Jak ktoś się zna ma stopach to pozna czeskie aluminium |
tym mnie rozbroiłeś. stop alu nie poznasz po wyglądzie tylko po ilości składników i stężeniu procentowym ich. jak sie nie znasz to sie nie odzywaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 20:09, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Czemu ty wszystko pojmujesz dosłownie.. mówie o wizualnym rozpoznamiu aluminium robionego za czasów PRL"u a tego dzisiejszego. Obecne odlewy są badziewne, gołym okiem widać dziurki w aluminium, a jak weźmiesz sobie coś robione za dawnych czasów to jest gładkie na powierzchni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|