Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:52, 16 Mar 2007 Temat postu: Cylinder do szlifu czy nówka? |
|
|
Mam pytanko!
Jeżeli ten temat był już na forum to przepraszam!
Czy lepiej dać oryginalny cylinder do szlifu czy kupić nówke powiedzmy polską???
Prosze o odpowiedz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 12:55, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Oryginał CZ do szlifu, bo kanały przepłukujące ma większe, więc ma większą moc Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:13, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A czy jak dam do szlifu to będzie to wytrzymalsze i dłużej pojeżdzie niż na polskiej nowce???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 13:16, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Czeskie to zawsze oryginalne i uważane za lepsze Polskie, rzemieślnicze, nie oryginalne i uważane za gorsze Szlif zwiększy średnicę cylindra i będziesz miał większą pojemność skokową. Po prostu wyrówna nierówności jakie powstały w wyniku eksploatacji. Będzie większa szczelność, a za tym idzie większa moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 13:37, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Licz się z tym, że pierwszy szlif oznacza że za jakiś czas będziesz musiał robic następny a po trzecim szlifie cylinder jest prakatycznie na śmietnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 16:26, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
to tak samo mozna powiedziec ze kupisz nowy cylek i potem trzeba znowu nowu na jedno wychodzi a szlif tanszy a oryginal lepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 17:35, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
no niby tańszy ja to robię w ten sposób kupuje za 5 złoty góra 10 na allegro używany i wtedy oddaje do szlifu już w ten sposób kupiłem trzy cylki , a swoją drogą jak będe przy kasie to skuszę się na 60 cm3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 17:58, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
no mowisz zeby nie oddawac do szlifu a sam oddajesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 18:25, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
oddaje, ale licze się z tym że to nie jest długotrwałe rozwiązane i dlatego mam trzy w zapasie, a moim zdaniem nowe to zawsze nowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 19:11, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dupa sraka, co ty chrzanisz Szlif nie psuje cylindra. Tylko mu zwiększa średnicę, stacza lub frezuje tuleje. Ja zrobiłbym szlif Zakład musi Ci dopasować tłok i pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 19:33, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sam chrzanisz oddaj cylinder na trzeci szlif i zobacz jak długo pojezidzsz mocy takiej jak z nówki nigdy nie odzyskasz,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 20:13, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ej jakim cudem mozesz na zwyklej 50 miec wieksza moc jak na cylku po 3 szlifie czyli prawie juz pojemnosc 55 ?? myslisz ze z kad sa cylki 55cm ? kupuja 50 szlifuja na wymier i sprzedaja ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 21:05, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jedzie mi tu czołg...... ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 21:14, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Haha, widzisz Jednak ktoś jest za mną Pozdro Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 21:34, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam jestem zadowolony z oryginalnego nominalnego cylka :) mam tylko wyruwnane wszystko co bylo trzeba i mala polerke:):) do tego odpowiednia regulacja i jestem zadowoly z mojego ogarka 70/h ruszam z 2 a nawet na szutrze wykopie dolek kolem na biegu numer 2 a zebatka zdawcza to 12 i mysle ze jeszcze by dalo rade cos wyciagnac z tego silniczka. A bym zapomnial mam przerobiony tlok 3 pierscionkowy nozka kanalu wylotowego o 1mm skrocona a kanal wlotowy o 2 wyrownane progi na rowno przy plaszczu tloka. Zaraz mnie zje.... za te 2 mm ale tlok 3 pierscionkowy jest minimalnie tak na oko o ten 1mm dluzszy plaszcz od tloka 2 pierscionkowego. Czyli polaczenie kopa 2 pierscionkowego z szczelnoscia 3 i dodatkiem mocy spilowanego szlifowanego tloka :) cylek nominalny wydala przy moim silniku. Wiekszych przerobek bede dokonywac jak zloze drugi silnik na nowych fabrycznie czeskich czesciach i moze zapodam 2gi szlif cylindra i sie bede bawic i testowal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|