Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:55, 14 Mar 2013 Temat postu: Cylinder 40 cx pytanie. |
|
|
Witam koledzy mam jedno pytanie kupiłem nowy cylinder 40 cx bo w starym sworzeń zrobił rysę , jawka chodzi super jest mocna i zrywna pytanie brzmi ,jaką ma żywotność ten cylinder czy ktoś to sprawdził dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Czw 8:25, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Będziesz jeździc normalnie, nie będziesz katowal itp. To napewno trochę ci posłuży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:54, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
OK dziękuję kolego pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Czw 21:11, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie lepiej było zrobić zzlif cylindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:50, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Na pewno lepiej ale rysa jest tak głęboka że z cylindra nic a do roboty trzeba jechać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pią 12:59, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tomekwozniak98 nie przesadzasz ty czasem ?
można zrobić nawet 10ty szlif na czeskim cylindrze , jeśli miałeś nominał to rysa musiałaby mieć ponad 1,5mm głębokości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pią 20:23, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
cylinder jak cylinder, bardzie bał bym sie o jakość pierścieni i tłoka niż o cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:09, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że masz rację bo ostatnio odczułem spadek mocy a cylinder ma zrobione 200 kilometrów muszę to rozebrać i sprawdzić ale na razie zimno dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Pon 18:57, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Uważam że nasze polskie cylindry są niezłe. Przejchałem na swoim cylku dopiero 5 kkm i nie ma żadnego progu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|