Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:36, 07 Sie 2011 Temat postu: Cos o tloku |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] chcialem sie zapytac was czy cos to daje czy ktos z was to zrobil? i czy to latwo zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qlimax
Bywalec
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 14:27, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Może silnikowi dać lepszą pracę ale nie da większej mocy i nie da żadnego przyśpieszenia !!!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 15:12, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
qlimax i tu się pylisz mi dało duże lepsze przyśpieszenie:D
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 16:01, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Qlimax napisał: | Może silnikowi dać lepszą pracę [...] |
No właśnie, "odchudzenie" samego tłoka lub jeszcze korbowodu daje dużo. Układ korbowo-tłokowy jest lżejszy co daje silnikowi lepszą dynamikę i co za tym idzie szybciej wkręca się na obroty= szybsze przyspieszenie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:13, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a zrobie to w wlasnym zakresie czy musze zaniesc to do jakiegos mechnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 17:19, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz to zrobić samodzielnie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:29, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc.Wszyscy +
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 17:33, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko zrób wszystko dokładnie żeby nigdzie na rancie nie było gradu ^^
Po polsku - żeby na żadnej krawędzi nie było zadziorów
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:42, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Rozumiem:D to to chyba kazdy wie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 18:01, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A czy takie odchudzenie nie wpłynie negatywnie na żywotność tłoka ? (nie zmniejszy jej ?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 18:18, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Prawie każda przeróbka mechaniczna wpływa na żywotność silnika, im więcej mocy chcesz wycisnąć tym mniej kilometrów zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 20:32, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dodam jeszcze że zmieni się charakterystyka silnika, będzie więcej mocy na górze mniej momentu na dole, trzeba będzie wyżej kręcić i w ogóle... ja tam wole kupić większy sprzęt bo z pustego i salomon nie naleje a różnica w mocy jak dla mnie nie usprawiedliwia poniesionych nakładów, z ciekawości można by tuningować, wzmacniać, inwestować grube pieniądze ale tylko z ciekawości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 7:30, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że do spiłowania tłoka nie potrzeba chyba wysokich nakładów finansowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|