Co zrobić z kasą, remont.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 18:24, 05 Kwi 2010    Temat postu: Co zrobić z kasą, remont.

Siemka Very Happy
Ponieważ mam 250zł i nie wiem co kupować, jak co roku wymienię, kondensator, świecę, filtr powietrza i paliwa. A nie wiem co kupić za resztę, myślałem o nowym gaźniku, mam oryginalny Jikov.
I właśnie bardziej myślę o remoncie, słabo pali, i jest porostu słaba.
I teraz tak, czy 250zł starczy na wszystkie łożyska i zimeringi w silniku, szlif cylindra, nowy tłok, pierścienie, nowy wał, tarcze sprzęgłowe i jakieś duperele.
Nie będę go malować.

Z góry dzięki.

Piszemy poprawnie
~Profi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Wto 8:59, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pon 18:34, 05 Kwi 2010    Temat postu:

250 zł na taki remont to za mało.
Wał około 100
Łożyska i simm około 65
Tarcze około 18
Tłok i pierścienie około 25
Szlif chyba 70 albo przesadziłem
Jak widzisz uzbierało się około 280zł. Dolicz te duperele i masz już ponad 300zł


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 19:13, 05 Kwi 2010    Temat postu:

No to zbieramy kase xD.
Slif 70, ja słyszałem 30.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 8:11, 06 Kwi 2010    Temat postu:

No dlatego mówię: "albo przesadziłem"
Dużo kasy ci jeszcze do uzbierania nie zostało. Ze szlifem to jest różnie. Zależy gdzie dasz i czy masz znajomości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Wto 8:15, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Chciałbym zauważyć, że do Wuechy tanio mój ojciec kupił tarcze, zmieścił się w 10zł... 3 tarcze.
Minimum te 400 byś musiał mieć na dobry remont


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 8:34, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Na twoim miejscu zrobiłbym tak:
Kupiłbym wał,tarcze, łożyska i simm i te duperele w postaci tulejek i to wszystko. Jak poszukasz w necie czy gdzieś w sklepie zamkniesz się w tej sumie spokojnie. Złożyć to wszystko żeby już tego później nie ruszać. Jak kaska się znajdzie to robisz cylek,tłok i pierścionki. To chyba najlepsze wyjście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 9:03, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Właśnie chciałbym porządny remont silnika, a 400zł starczyło by na taki "profesjonalny" Czyli szlif cylindra, tłok, pierścienie, wszystkie łożyska i zimeringi w silniku, tuleje i takie tam jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Wto 10:10, 06 Kwi 2010    Temat postu:

najpierw za 250zł zrób w środku jak kolega wyzej mowi. Simmeringi,wał, nowy korbowód, łożyska i sprzęgło. powinno Ci w porywach starczyc, najwyzej bez sprzęgła, bo ono jest łatwiej dostępne z boku. Potem sobie tylko zdejmujesz cylinder tłok pierscienie i kolejny etaop remontu za tobą, zycze duzo chęci i kasy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 11:09, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Ok temat można zamknąć oczywiście pochwały, za porządne odp.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Wto 11:10, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin