Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 11:09, 08 Paź 2011 Temat postu: Co tak naprawde daje 60/4 ?? |
|
|
W moim Ogarze mam oryginalny czeski cylinder przeszlifowany na 40,50 mm czyli te pseudo 60 a tak naprawde 56 ccm i do tego zrobione są dodatkowe 2 małe płuki. Ja tego nie robiłem - po prostu tak jakby dostałem silnik który sobie poskladałem no i taki cylek do niego miałem (był nieużywany) to tylko tłoczek kupiłem, na 3 pierścienie, od razu go odchudziłem nieco. Czy gdybym np założył oryginalny czeskki cylinder o średnicy 38mm, cienk oryginalny sworzeń i oryginalny tłok na 2 pierścienie prosto z czech to było by lepiej ?? Obecnie tłok produkcja CX, sworzeń i pierścienie były dodawne do tłoka, tak jakby komplet.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Sob 11:12, 08 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:36, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
w zasadzie pojemność się prawie nie zmieni, stopień wypełnienia komory spalania tez za dużo nie, a nawet gdybyś uzyskał 10% mocy więcej to z powiedzmy 2KM to marne 0.2 KM, to coś w okolicy zmiany prędkości nagrywania cd z x48 na x52 dla porównania więc w zasadzie bez różnicy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 13:55, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
oj powiem ci że ja np. po zmianie odczułem różnicę..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 21:23, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a co konkretnie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:57, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
no inaczej przebiega krzywa momentu i mocy, subiektywnie odczujesz że na wyższych obrotach ma więcej mocy, szybciej przyśpiesza, v max może być większe o kilka km/h... z tym ze to nadal żadne osiągnięcie... jeśli Cię podnieca urywanie kolejnych dziesiątych sekundy przy vmax to się baw, ale normalnie to nie ma sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|