Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 16:28, 17 Paź 2009 Temat postu: Co by jeszcze można.. |
|
|
Witam wszystkich zgromadzonych tutaj.Z braku zajęcia postanowiłem pomyśleć nad powiększeniem mocy w swojej jawce mustang.Mianowicie jawka jest rozblokowana.Zębatki przód 11Z a tylnia oryginalna.I tutaj moje pytanie.Czy można jeszcze dać jakąś inną zębatkę do tyłu lub mniejszą do przodu?Jeśli tak to z jakiego moto i jak t przerobić?
Z góry dzięki za odpowiedzi!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Sob 16:29, 17 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Sob 16:34, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tylną zębatkę to nie wiem.... Ale przednią sie daale jak dasz mniejsza to bedziesz mial tylko lepszy start ale za to duzo gorszy vmax ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 16:43, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
z takich prostych zabiegów raczej nie trzeba było by zrobić polerkę kanałów splanowanie głowicy i dobrze było by dorobić jeszcze 2 kanały i dopiero polerka
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 16:46, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz większą prędkość to możesz dać do przodu 13z. To było tyle razy poruszane... ^^. Ja na 60ccm i 13z się poruszam i nie narzekam, bo mam sporo mocy na tą zębatkę i prędkość jest lepiej niż dobra . Ale jak w Jawce masz mało mocy na 11z to nie radze innej zębatki dawać, bo nie będzie mieć w ogóle mocy.
W sumie nie musi to być zębatka z innego moto, mi tata niespodziankę zrobił i kupił 13z. Jak chcesz poprawić osiągi to odblokuj tłumik - ja powiększyłem dysze u siebie i od razu ogar inaczej pyrka.
Koniec opowiadania o 13z, teraz o mniejszych. Np. 10z może będzie w sklepie. Ale podejrzewam, że łańcuch będzie wtedy za długi. Mocy przybędzie a na 60ccm to już w ogóle bym krosa miał xD No ale mniejsze od 11 powinny być, może nawet w rowerze ale w to akurat wątpię. Jak chcesz więcej mocy to mówię Ci żebyś odblokował tłumik albo poszukał 10z. Nawet mniejszej możesz poszukać. Z tego co wiem Pockety mają małe zębatki. Możesz nawet z 6zębową wziąć ale licz się ze skracaniem łańcucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 16:50, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no dzięki wielkie panowie.Mi właśnie chodzi żeby zrobić coś 'ala cross z jawki.Jest niezarejestrowana i oto mi chodzi zeby posmigac po żwirowni.Dzisiaj byłem ale no cóż brakowało mocy aby pod górkę się podwlec.I jak macie jeszcze coś to dawajcie.A wam dzięki za pomoc chlopaki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 17:00, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mi jeszcze do głowy przychodzą większe dysze ale nie wiem jak się sprawują w oryginalnych pojemnościach. Ale nie mogę linku znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 17:02, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a co powiecie na coś takiego do tyłu?
[link widoczny dla zalogowanych]
EDIT:
Albo taka
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe czy łańcucha starczy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Sob 17:03, 17 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 17:05, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
łańcuch zawsze można przedłużyć, napisz do gościa niech Ci powie na jakie śruby są otwory i jaki jest rozstaw otworów wtedy sobie pomierzysz i zobaczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Sob 17:06, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
To jest zębatka na tył. A Ogar/Jawka ma około 55z z tyłu. Więc mi się wydaje, że to raczej się nie nada . Weź zębatki z niepotrzebnego roweru i zobacz czy by Ci pasowały. Łańcuch też się dobierze od roweru, bez skracania może nawet. I już masz + do mocy. Mój sąsiad ma w jawce (ale jawka nie na chodzie; w zime tata mu ma zrobić) z roweru zębatki. A drugi sąsiad w jawce wpakował filtr powietrza pod siedzenie xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Sob 17:06, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Łaścuch można jeszcze bardziej przedłużyć niż produkują. Rozkuć i dodać trochę ogniw. Te zębatki trudno byłoby spasować żeby łańcuch nie spadał. Dla chcącego nic trudnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Sob 17:09, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
1. Splanowanie głowicy
2. Rozwiercenie dysz jak masz 2 pary bo jak zrąbiesz to będzie ciul
3. Rozwiercanie dławika (nie polecam bo chodzi jak traktor)
4. dorobienie kanałów
5. Inny gaźnik np od simsona lub wski (oby dwa widziałem już zastosowane.
A tak z ciekawości ile jedzie twoja jawka?? Bo mój ogar ciągnie 55 i na 11z i z tyłu oryginalna. Dysza 68, zapłon na 2mm, skrócone kolanko i rozwiercony kruciec - czyli odblokowana . Po za tym żadnego tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 17:14, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze 50/4 i membrana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 22:06, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
sniiKe Moja jawka też tyle ciągnie 55-60 km/h zależy od wiatru ;D
Mi nie zależy na v-maxie mi zależy na mocy.Wiem że w jawkach trudno to osiągnąć.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Sob 22:07, 17 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 7:53, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kurna, takich tematów było tysiące. Zamykam i upominam autora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|