Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matheus1990
Bywalec

Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:39, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jakubas101 napisał: | Ale to byś musiał świece żarową założyć. ropa ma inne właściwości ciekawe jakiej komprechy potrzebuje do zapłonu. |
teoretycznie 14 wystarczy... jakby na fuul splanować głowicę i ogrzać jakoś rope np puszczając miedzianą rurkę między żeberkami cylindra i do gaznika dopiero to chyba dało by rade pojechać na rozgrzanym silniku. a swieca zarowa nie byla by chyba potrzebna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 6:33, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | teoretycznie 14 wystarczy | Yhy, z pewnością...
Sama zasada działania silnika diesla wyklucza zrobienia z benzyniaka silnika na ropę. Za niski stopień sprężania, ciśnienie sprężania (te parametry muszą być na tyle wysokie by sprężone powietrze było ogrzane do temperatury zapłonu ON), dodatkowo ciśnienie wtrysku ropki- musi być ona dokładnie rozpylona by dobrze odparowała, a jej opary szybko się zapaliły. Co do świecy żarowej, to nie każdy diesel ją posiada. Służy ona tylko do rozruchu, nie pracuje później... Świec zarowych może być tyle ile cylindrów (najczęściej), ewentualnie jedna, czy dwie.
No ale to wywód trochę nie na temat. Za komuny dolewano do zarżniętych 2T ropę, przez to silnik pracował lepiej i ciszej (dodam od siebie- był mocniejszy), ale za to zadyma była przednia. Odpalanie też nie należało do najłatwiejszych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|