Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 20:56, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
powiem ci tak, miałem jedną żarówke na 6v , spaliłem ją później 12v5w też spaliłem dałem dwie 12v20w i jest spoko i jestem za 12 bo mocniej świecą (wg. opini niektórych userów)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Śro 20:57, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:31, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam to co powiedział kolega wyżej, ale dodatkowo można zamontować z tyłu przy żarówce tylnej ( bo przeważnie ona się przepala) opornik 2Ω lub trochę większy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 13:06, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No ludzie nie załamujcie... 2Ω ?!?! Przecież to jest jak zwora... To po pierwsze. Po drugie - w Jawie masz prąd zmienny... Jeśli już to najpierw trzebaby dać mostek a dopiero potem rezystor i to nie 2 omy bo to nic nie da... Najlepiej dać zestaw na przód 21/21W 6V i na tył 5W/6V, problem spalania z głowy jest....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilo081
Bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:42, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
AmaSoft napisał: | No ludzie nie załamujcie... 2Ω ?!?! Przecież to jest jak zwora... To po pierwsze. Po drugie - w Jawie masz prąd zmienny... Jeśli już to najpierw trzebaby dać mostek a dopiero potem rezystor i to nie 2 omy bo to nic nie da... Najlepiej dać zestaw na przód 21/21W 6V i na tył 5W/6V, problem spalania z głowy jest.... |
Dziwne że ja mam tak jak napisałem i śmiga aż miło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 17:15, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
dziwne, 2 omy to tyle co nic... Ale może tyle starcza:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 13:18, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ludzie co wy za przeproszeniem piszecie??
Mozna nawet wsadzic zarowke 12v i 6v, 1watt 2watty albo 5wattow!!
Cewka da tyle wattow ile ma zarowka, a to że niektore cewki daja wiecej VOLTOW na wyzszych obrotach to juz inna sprawa!
Cewki przy 7000rpm dadzą np: 8v, i wtedy spali nam zarowke!
Ale te pierdoly, ze jak sie da żarowke 12v to rozwali magneto to ja dziekuje za takie cos!
A tak wgl to najlepiej (wgd mnie) wsadzić cewki zapłonowe zamiast świetlnych 6v 15watt + 6v 15watt polaczone rownolegle = 6v 30watt. do przodu mozemy wsadzic żarówke albo 6v 15watt albo 6v 25watt, jak sie komu spodoba (25watt mocniej swieci). do tylu 12v 5watt.
Jeszcze jedno: jak damy do przodu przy takim ukladzie 6v 15watt zostanie nam jeszcze 10watt zapasu na cos innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piur69
Początkujący
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Pon 15:36, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tył miałem do wymiany bardzo często, kombinacje różne, 12v na tył przy 6 z przodu- żarówki świeciły słabiej, ale nie przepalały się tak często(3 razy w sezonie tył i raz przód nawet poszedł), 12v przód wcale nie świeciło, diodową kiedyś też na tył kupiłem, ale migotała i prawie wcale jej nie było widać ale od roku mam spokój, światła mocno dają, a na wolnych obrotach na luzie można spokojnie odpalić światła i silnik nie gaśnie, a obroty minimalne. Wybawiła mnie kombinacja 12v5w na tył, a na przód żarówka halogenowa 12v20w, taka z własnym odblaśnikiem. Lampę przednią ciut niżej żeby nie raziło innych i super, nie ma przełączenia krótkie- długie, ale i tak w nocy nigdy nie miałem tak dobrej widoczności jak teraz pomimo pochylonej nieco lampy. Ja wyjąłem środek z lampki halogenowej, ale można kupić sam środek z dwoma kablami, tylko pokombinować jak całość stabilnie zamontować i światła super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:25, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
to ja mam jeszcze inne założone i dalej mi pali 24v 5v mam z przodu i krótkie są spalone więc na długich jeżdże a z tyłu też mam 24v 5v i pali mi co jakiś czas i niewiem jaką wsadzić żeby nie paliło, myślałem nad diodową ale nie mam gdzie kupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pon 17:29, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
alee odkop PS. spróbujcie założyć takie jakie instrukcja każe i nie gazować
np .na luzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 19:56, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
raczej weźcie miernik w rękę i wymieńcie cewki co dają po 26V i przestańcie stawiać jawkę na gumę to żarówki z przodu nie będą częściej padać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piur69
Początkujący
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Pon 19:59, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak ruszałem to dopiero włączałem światła, nie wiem czy to ma znaczenie, ale silnik nowy, w 92' kupiony "na zapas" przez dziadka od którego mam maszynę...a teraz to nawet klakson nie jak kaczka, tylko normalnie trąbi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 20:19, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mój tez normalnie trąbi jak używam go zgodnie z instrukcją obsługi... czyli przy wyłączonych światłach ale nie zamienię go na nic i na pewno nie będe modyfikował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:27, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
cewek nie opyla mi sie kupować bo troche drogie, są najwyżej kupie te żarówki diodowe lub z większą liczbą wat i zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 20:27, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak masz cewkę uszkodzoną i daje za duże napięcie to nic Ci wymiany nie dadzą, weź miernik w rękę i sprawdź jaki jest prąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|