Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasiczek93
Początkujący

Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:37, 12 Mar 2011 Temat postu: Zapłon CDI |
|
|
Mam takie pytanie jak zrobić zapłon CDI w ogarze 200?? I czy będzie działał na aku 6V??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sniiKe
Wymiatacz

Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Sob 21:59, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
"Za zapłon teraz odpowiada nowe koło zamachowe, wiele lżejsze, wraz z zapłonem bezstykowym CDI."
Jest to użytkownik naszego forum, więc do niego bym zagfadał ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 20:16, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zależy czy chcesz DC CDI czy AC CDI , ja mam AC i lata
http://www.youtube.com/watch?v=qttF7BuW7qc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Sob 20:18, 19 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mikioza
Wymiatacz

Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 9:51, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
to ty jesteś tego wykonawcą ? bo też bym sobie takie coś sprawił w jawce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 10:20, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jest to moja konstrukcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 20:49, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a co powiecie na taki zestaw do zapłonu CDI do zastosowania w jawce:
-impulsator
[link widoczny dla zalogowanych]
-moduł
[link widoczny dla zalogowanych]
-cewka
[link widoczny dla zalogowanych]
z przesyłką wyjdzie ok 50zł, więc nie aż tak drogo, a czy złoży się z tego zapłon w jawce? i jeszcze jedno pytanie, czy koniecznie trzeba przewijać cewkę zapłonową czy wystarczy oryginalna i np transformator jakiś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 21:18, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wystarczy taki zestawik jaki podałeś. Możesz dać trafo bez przewijania cewek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 11:27, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
zakupiłem ww części, poskładałem wszystko no i niestety nie działa, nie ma iskry:(
nie wiem tylko czy może coś źle podłączyłem, czy zastosowałem nie takie części jak trzeba czy co...
podłączyłem wszystko wg instrukcji użytkownika miloszeek w tutorialu "zapłon CDI w silniku 223"
z tym że nie przewijałem cewki tylko do oryginalnej dołożyłem transformator z zasilacza.
transformator 12V/220V, jeden koniec 12v do cewki, drugi do masy, jeden 220v do modułu, drugi do masy.
czy miałby ktoś jakieś sugestie, podpowiedzi co sprawdzić, co zmienić, poprawić itp? bo ja tak średnio się na tym znam:P
(ps. nie karaicie mnie za odkop, po prostu kontynuuje temat, żeby nie zaczynać nowego, a kupno i montaż części zajęło mi trochę czasu. ) [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 12:37, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Miernik do ręki i pierw sprawdź ile prądu masz w kablu idącym do moduły od trafo, a później w kablu WN, no i jeszcze możesz odłączyć impulsator i w czasie kręcenia wałem dotknąć kablem od impulsatora do masy, może źle ustawiłeś jego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 12:49, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Daj fotki jak to poskładałeś , 70v starczy aby odpalić moto z trafka, jak chcesz sprawdzać Voltaż w kablu cewki WN to życzę powodzenia . Od impulsatora idzie impuls to że dotkniesz do masy nic Ci nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 13:44, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tutaj daje schemacik jak to poskładałem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 17:37, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź napięcie czy wychodzi z czujnika, napisz ile przy mocnym kopnięciu, potem zamień masy (trafka na odwrót tzn 2gi kabel) pokaż może fotke całości w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
carpet
Początkujący

Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:14, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
trafo źle podpięte z cewki zapłonowej ma iść bezpośrednio na trafo bez masy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mucie]
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 20:00, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
-_- Kolego powyżej jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|