Zapłon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy ktoś z Was miał taki bądź podobny problem i musiał go sam naprawiać?
Tak
63%
 63%  [ 7 ]
Nie
36%
 36%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 11

Autor Wiadomość
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 17:02, 18 Lip 2006    Temat postu: Zapłon

Witajcie!
Mam problem, otóż odpalam moją maszyne no i wszystko chodzi, gazuje, kopci się ładnie, trochę sobie pojeźdźiłem no i zgasiłem. Przychodze za jakiś czas(zdążył już ochłonąć) a tam nic. Ani raz nie zagadał. Pcham go jak głupi po placu w kółko i nic. Odkręcam świece, czyszcze, przykręcam z powrotem, oczywiście iskra jest. Uradowany biegne z motorkiem przez plac, sprzęgło, bach jedyneczka, puszczam sprzęgiełko no i tłok zasuwa, ale ani razu nie strzeliło. Dobra, wkurzyłem się, rozkręcam świece, cała zalana, dobra wycieram, podłączam fajke no i iskra jest. Tak mnie podkusiło, rozkręcam dekielek od prądnicy, kręcę sobie nim, młoteczek fajnie uderza o kowadło, no poprostu extra. Wkładam śrubokręta do dziury od świecy, kręce powoli prądnicą, no i przyglądam sie,a tam młotek wali w kowadło, kiedy tłok jest na samym dole Sad . Przecież niedawno chodziło. Crying or Very sad Pomóżcie, jak to mogło się stać i jak to zniwelować Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Czw 13:00, 20 Lip 2006    Temat postu:

Może jakimś dziwnym trafem (mocno zużyte koło zamachowe) przesuneła Ci się ta krzywka która steruje przerywaczem??? Choć to mało prawdopodobnne, ale mozliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 7:38, 21 Lip 2006    Temat postu:

Bardzo możliwe, dziwne, że jak obracam wałem w przeciwnym kierunku do obrotów silnika, iskra jest w prawidłowym miejscu. Czyli jak bym popchnął Jawke do tyłu, to by zapaliła i bym jeźdźił do tyłu Very Happy Musze to jakoś zniwelować, ale to odstawiam na ostatnim miejscu, ponieważ robie zawieszenie i maluje mojego rumaka. Jak ktoś ma propozycje naprawy tego błędu, proszę pisać. Pozdro Tomek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pią 10:23, 21 Lip 2006    Temat postu:

Ta krzywka wchodzi na wał tylko w jednej pozycji-na wale jest takie jakby wyżłóbienie, a krzywka jest odpowiednio do niego wyprofilowana. I możliwe, zę to wyżłobienie jest "zjechane".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 12:55, 21 Lip 2006    Temat postu:

Możliwe, możliwe, przecież nie wiadomo jak by moto traktowany wcześniej, a po rozebraniu elektryki, to mi się śmiać chciało. Same prowizorki. Pozatym, krzywka jest oryginalnie przymocowana do wału za pomocą śruby na klucz, a u mnie jest na płaski śrubokręt Confused Pozdro Tomek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:29, 21 Lip 2006    Temat postu:

ustaw zapłon i wyreguluj gaźnik Wink powinno pomóc
Powrót do góry
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:42, 11 Sie 2006    Temat postu:

ja miałem podobny problem!! po tzrech godzinach poprostu tym rzuciłem i gdzieś około doby później odpaliła od kopa co jej sie rzadko zdarza!!
za pare dni też mi się tak stało więc wyłączyłem kranik i popchnąłem ODPALIIŁ i dopiero włączyłem pzrepływ paliwa!!
zalewała się!! wyregulowałem wszystko i chodzi ok!!
co jakieś półtora tygodnia trzeba tylko dysze przedmuchać 5 minut roboty!!
mam kompresor taki jeszcze z kopalni tata przywlókł!! i przedmuchuje nim a nawet sobie nim jawke pomalowałerm i wyszło lepiej niż mojemu kumplowi u lakiernika!! (sam malowałem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin