Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Czw 19:29, 29 Maj 2008 Temat postu: Zapłon |
|
|
Witam.. Mam w swoim ogarze tak, że platynki mi sie otwieraja na max'a pozno po gmp jak juz tłok idzie w doł.. Nie wiem jak zrobic zeby otwierały sie w gmp na max. Przesuwałem magneto ale to nic nei dało. Pomocy
Pozdrawiam Dawid
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 19:42, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ustawienie zapłonu dział tutoriale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 19:58, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy krzywka jest prawidłowo umieszczona w kole magnesowym ( krzywka ma nacięcie, które pokrywać ma się z identycznym na kole magnesowym) jeśli to jest lekko nawet nierówno to zazwyczaj platynki otwierają się w złym momencie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Czw 20:19, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nom własnie ta krzywka cos jest z nia nie tak... a da sie ja przestawic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Czw 20:20, 29 Maj 2008 Temat postu: zapłon |
|
|
No własnie ta krzywka... Da sie ja przestawic??Przepraszam za double posta. Net mi sie tne:/ Prosze o usuniecie. Dziekuje z gory
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidek dnia Czw 20:21, 29 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoone
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 20:29, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak zdejmiesz krzywik to zobaczysz na niej takie nacięcie. To nacięcie wchodzi w wał gdzie jest miejsce na taki bolec (zobaczysz otwór) zapewne nie masz tego bolca i stąd ten problem. Krzywik nie ma blokady względem wału i sie przemieszcza. Jak nie wiesz o czym piszę to mogę zamieścić zdjęcia ale najszybciej w sobotę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Pią 10:45, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No rozumiem troche. Ale jak możesz to pokaz zdjecia najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidek dnia Pią 10:45, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: tomaszów lubelski
|
Wysłany: Pią 12:05, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie motajciu mu tu poprostu odkręcasz tą srubke co jest na samym srodku jak zdejmiesz pokrywe podważasz od tyłu lekko te kszywe kułko i obcęgami je pszekręcasz tak żeby platyny otwierały sie w dobrym momęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoone
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Sob 5:57, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zrób tak jak radzi to kapkappierdolu
Ja mogę ci tylko poradzić, że na wirniku i krzywiku znajduje się nacięcie, które pokazuje nam jak powinno być prawidłowo założone. Patrz foto.
Od strony połówki silnika wirnik posiada zabezpieczenie (od strony środka silnika), które ma za zadanie wyeliminować poślizg wirnika względem wału. Jeżeli wcześniejszy zabieg nie pomoże proponuję sprawdzić czy przypadkiem nie okazało się, że brakuje ci tego klina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Nie 15:56, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Aha. No spróbuje i zobacze. Jak myslicie bedzie lepiej chodzic nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Icqov
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 19:31, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Powinno ;p Przez złe ustawienie zapłonu traci się bardzo dużo mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Pon 5:35, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ale mi jest ciezko to wyciągnbąć z tamtąd... nie wiem. Boje sie, że cos popsuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pon 8:25, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
próbuj... zawsze spróbować trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|