Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 9:08, 13 Sie 2010 Temat postu: tajemnice czeskiej jawki mustang |
|
|
siemano, nie wiem ale nurtuje mnie problem, ktory rozwinol sie po rozebraniu jawki mustang od kolegi, zauwarzylem ze w przedniej i tylnej lampie sa oryginalne miejsca na dodadkowa zarowke! czy to sa swiatla oryginalne postojowe?? jawka jest orygonalna nikt raczej nic nie przerabial w niej. i na magnecie jest napisane 6v 30wat a ogar od drugiego kolegi ma 6v 20wat a za to w moim ogarze jest znow 6v 30wat! czy mam magneto od oryginalnej czeskiej jawki?? cewki od swiatel mam podlaczone rownolegle a nie szeregowo jak w ogarze! bo ja przerabialem instalacje na ta z akumulatorem, lecz wrocilem do poprzednich oryginalnych rozwiazan. i oryginalnie mialem cewki wlasnie te 6v 30wat! to dlatego mi pali zarowki co chwile... bo z przodu mam 6v 15wat a z tylu 12v 5wat. czy jawka miala oryginalnie z przodu zarowke 6v 25wat?? co jest? ja tez moge do ogara taka wsadzic??
jesli ktos sie wypowie rzeczowo i wytlumaczy leca pochwaly!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 13:36, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ktoś kiedyś rozwiał dylemat żarówek ale nie pamiętam jak to było.. albo postojówka a;bo stop nie jestem pewien.. co do tych napisów to stojany sie niczym nie różnią, tylko ten napis a jak podłączysz tak bedziesz miał, co do żarówki to sprawdzić zawsze możesz najwyżej beda słabo świecić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 20:38, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
no ja wiem ze se moge podlaczyc jak chce... chodzi mi miedzy innymi o to czy sa takie jawki ktore mialy z przodu zarowke 6v 25wat oryginalnie, bo byly takie na 80% mi dzisiaj mierzył miernikiem kolega elektronik i mam na cewkach od swiatel dokladnie 6,3v 29wat, w przygazówkach, czyli te 6v 30wat, a zarowki mam 6v 15wat z przodu i 12v 5wat z tylu. napewno dlatego mi przepala! i czy zarowka od jawki sie rozni od tej z ogara? chyba jest wieksza? ma te 25wat? sa takie ktore maja te 25wat i pasuja do ogara?
ja mysle ze polacy zmieniali te iskrowniki\pradnice na inne w silnikach jawki ze wzgledu zeby u nas cewki kupowali ludzie a nie w czechach. cos w stylu blokowania silnika jawki przez polakow.
wiec zachodzi jeszcze na marginesie takie pytanie retoryczne: "czemu ja kupowalem cewki zaplonowe zamiast swietlnych zeby miec ladowanie akumulatora, skoro juz je mialem oryginalnie??"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kj3
Początkujący
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:11, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, przednią żarówkę 21/25 W posiadają jawki mustang. Jest w nich fabrycznie montowany iskrownik 30 W zamiast 20 W, który był używany w skuterze.
W przedniej lampie jest mały otwór razem z oprawką na żarówkę, która miała robić za światło postojowe.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Sob 8:31, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jawki w wersji 23p czyli Mustang miały magneta o mocy 6V 30W, natomiast Jawki 20p czy Ogary 200 miały montowane iskrowniki o mocy 6V 20W.
Jak ktoś ma instrukcję obsługi Jawki to niech zajrzy na stronę ostatnią i przedostatnią
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 8:52, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a... no to teraz rozumiem dzieki, pochwalka leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|