Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 22:12, 17 Kwi 2010 Temat postu: Przerywacz Ogar 200 |
|
|
Witam! mam przerywacz jak tu [link widoczny dla zalogowanych] i na nim jest tak kolo sttkow + L i P i teraz jak ja mam go podlaczyc do akumulatora? bo nie wiem za bardzo jak, niech mi jakos ktos to wytlumaczy bo ja schematow nie umiem czytac jakos z fizyki jestem goły ;/
edit: jezeli byl taki temat to sorry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Sob 22:24, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 22:27, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
podpinasz + i L są na przeciw siebie a P zostawiasz-to jest wyjście na kontrolke kierunków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 22:38, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem, to tako z akumulatora biore + i podpinam do przerwacza + a kabel od zarowki do L z + i - i powinno mrygac? czy trzeba przełącznik lewo prawo? jesli tak to jaki zastosowac najlepiej sam przelacznik kierunkow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 22:51, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jak robiłem w ciągniku to tak to było:
Zasilanie - bezpiecznik - przerywacz - wyłącznik kierunkowskazów - strona lewa i prawa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Sob 23:10, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 22:55, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a gdzie mam dac - z aku do przełącznika? ?
jesli znalazles jakis przelacznik kierunkow to zapodaj tutaj bo ja szukam i znalesc nie moge zeby byl sam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Sob 22:56, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 22:57, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
po co Ci minus? źródło napięcia to + , w przerywaczu mase już masz. Przełącznik zaraz podeśle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 23:00, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] taki moze byc? albo ten [link widoczny dla zalogowanych]
bazalt: po co Ci minus? źródło napięcia to + ,
no tak ale przeciesz akumulator ma + i - tak to ja daje + do przerywacza a gdzie minus?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Sob 23:01, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 23:03, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
przełączniki mogą być, ale jak przykręcisz przerywacz to on ma mase z ramy, prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Sob 23:04, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
chyba nie, to gdzie mam ten - z akumulator dac?
a propo wiesz moze jak sie nazywa ta miska kolo gaznika jak paliwo leci to do tej miski? bo niemoge znalesc na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Sob 23:07, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 23:12, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
cylinder? okapnik może? Namieszałeś mi w głowie i musiałem szukać wsparcia na elektrodzie:
Cytat: | To proste jak budowa cepa.Jeżeli masz w traktorku zabudowaną stacyjkę od ciągnika to wyjdz przewodem z pozycji 54 ze stacyjki,następnie na bezpiecznik który zabezpieczy obwód kierunkowskazów.Z bezpiecznika wpinaj przewód pod przerywacz kierunkowskazów pod styk oznaczony + Drugi przewód z przerywacza podłącz na środkowy styk przełącznika kierunkowskazów. Podłączenie lamp kierunkowskazów.Przykręć lampy do błotników tak aby metalowe obudowy lamp były metalicznie podłączone z błotnikami.Kable lewych kierunkowskazów przód i tył skręć razem i podłącz pod jeden z bocznych zacisków przełącznika kierunkowskazów i podobnie w ten sposób podłącz prawą stronę i skręcone przewody prawych lamp podłącz pod wolny trzeci styk na przełączniku kierunkowskazów.Kontrolka pracy kierunkowskazów .Z trzeciego zacisku na przerywaczu podłącz jeden koniec na oprawkę kontrolki a drugi koniec wychodzący z kontrolki podłącz do masy ciągniczka. |
jak czegoś nie wiesz to pisz na gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Nie 23:50, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tak to ten okopnik a jak go sie montuje?
ale ja niemam stacyjki wiec nie zabardzo tego kumam, po prosty chcem wiedziec jak podlaczyc to wszystko zeby gralo, aha i jeszcze jedno jaki dac bezpiecznik?
to co nikt nie wie jak jeszcze podłączyc przerywacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWOWICZ
Bywalec
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:19, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ten okapnik przykręcasz od spodu do komory pływakowej, [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:26, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Pyle napisał: |
to co nikt nie wie jak jeszcze podłączyc przerywacz? |
Kurde kolega Bazalt podał wszystko na tacy i objaśnił ładnie, a Ty się jeszcze pytasz o podłaczenie tego? Jeśli nie wiesz podstawowych rzeczy to sie nie czepiaj tego, bo Ci łapy urwie. minus jest na całej ramie i jeżeli przykręcasz do niej przerywcz to Twój obwód się zamyka. Proste?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Pon 12:29, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pyle
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Wto 20:15, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tak ale akumulator ma + i - to co mam dac - na rame? wtedy bo pramie bedzie plyna prąd i mnie kopnie chyba, i ja sie go nie czepiam tylko po prostu jestem cienki z elektryki.
a co do tego schematu to tak do 49 idzie plus z aku, a 31 to do kontrolki tak? a 49A to do przerywacza a minus gdzie z akumulatora? i
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:48, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
minus Cie kopie? nie musisz dawać minusa z aku do ramy, rama ma już mase.
potrzebny Ci tylko plus z aku.
o jaki schemat chodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|