Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FIBO91
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Sob 7:28, 15 Lis 2008 Temat postu: Problem z żarówką tył JAWA |
|
|
Mam problem na większych obrotach przepala mi tylną żarówke w mojej JAWIE. Czy to może być przebicie w instalacjii elektrycznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 8:17, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
daj żarówke 12V i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 8:46, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja miałem żarowki 12 v i na wysokich obrotach sie przepalały włożyłem żarówki 24v i jest git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 9:46, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Może jeszcze jakiś opornik na przyszłośc spróbować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:52, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ja miałem żarowki 12 v i na wysokich obrotach sie przepalały włożyłem żarówki 24v i jest git.
| To co ty masz w tej jawce że ci dwunastki jara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 11:20, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co mam ale jak trzymałem chwile na wysokich obrotach to zarówki sie paliły teraz mam 24v i smigaja juz długo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Sob 14:24, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a te 24 na wolnych widac wogle ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cinex94
Wymiatacz
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 15:37, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Załóż diody z odpowiednimi rezystorami, kumpel ma w ogarku 9 diód z rezystorkami 750ohm, a ja mam już gotową lecz nie założoną lampke z 4 diodami i rezystorami 750ohm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 16:09, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja z tyłu mam takie coś [link widoczny dla zalogowanych] co prawdza mam aku 12V ale jak mówice że wam 12v żarówki palą to możecie spróbować.Bardzo mocno świeci ta listewka nie trzeba żadnych oprników są już na płytce z diodami i co najważniejsze jest to zabezpieczone taką specjalną gumą.Jak cos moge podesłać fotki na meila A z motażem też nie ma problemu ja np. przykleiłem klejem na ciepło i jest git
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarzomb16 dnia Sob 16:12, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 16:18, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A po co wysyłać na meila każdemu osobno, Wsat je tutaj to będzie na przyszłośc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 17:27, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
rzeczywiscie nie pomyślałem o tym
O to foty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu fotka mojej elektrowni
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie musi też być włącznik zapłonu xD Wyjełem go z DVD
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I to wszytko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarzomb16 dnia Sob 17:36, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:02, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
hakuj napisał: | a te 24 na wolnych widac wogle ? |
Jezeli mu przepala 12V to logicznie 24V zarowki na wolnych orotach beda swiecic normalnie, chyba, ze jego silnik wyciaga nad programowe obroty. Dzieje sie tak za sprawa za mocno namagnesowanego magneta. Takie magneto nadaje sie tylko do wymiany. Taki efekt mozna zasosowac np. podlaczajac cewki pod akumulator(odpowiednio).
A teraz do uzytkownika jarzomb16:
Na samym poczatku dodam, ze nic do Ciebie nie mam ale musze zwrocic uwage na pare rzeczy. Po pierwsze zadko kto ma instalacje akumulatorowa, a juz nie mowie o 12V, ale ok. Liczy sie pomysl. Bo gdy ktos chcialby wykonac cos takiego pod zwykla instalacje mialby olbrzymi problem, prostownik + stabilizator + (jakias przetwornica, nie musi byc). Co do wykonania i jakosci calosci mam juz zastrzezenia:
- przy tego typu instalacjach raczej unika sie lutowania, drgania i te sprawy. Polega sie na zlaczkach roznego rodzaju
-estetyka wypada srednio, ale wporzadku
-co do przelacznika, nie stosuje sie czegos takiego! Przy takiej instalacji wystepuja o wiele wieksze prady niz w jakims DVD. Nie ryzykowalbym utraty pojazdu przez jakis glupi guzik, ktory w kazdej chwili moze pasc!
-cos mi niepasuje w ukladzie prostowania, jaki tam jest element, polaczenie cewek?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 19:40, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | co do przelacznika, nie stosuje sie czegos takiego! Przy takiej instalacji wystepuja o wiele wieksze prady niz w jakims DVD. Nie ryzykowalbym utraty pojazdu przez jakis glupi guzik, ktory w kazdej chwili moze pasc! | Może nie jest to najlepszy pomysł, ale z punktu widzenia elektrotechniki nic mu się nie stanie. Prąd przez przełącznik w normalnych okolicznościach płynie tylko kilka sekund -> gdy jest zwarty, a silnik jeszcze się kręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 21:14, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Co do połączeń lutowanych są trwałe(zastosowałem przewody o większej średnicy co widać na zdjęciach ) nie widze konieczności zakładania złączek
Estetyka rzeczywiście nie jest super ale to tylko aku który jest w schowku
Co do przełącznik to bodajże jest 10A czyli dobry.
A ten element to mostek greatza z TV Jakieś ładowanie musi być
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarzomb16 dnia Sob 21:23, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:37, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jak jest na 10A to w porzadku Chociaz dziwie sie, ze w DVD stosuje sie przelaczniki wieksze niz korki u mnie w domu... Co do ladowania akumulatora jak sprawe rozwiazales z cewkami? Podlaczyles dwie "szeregowo?" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|