Problem z zapłonem...

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pasibor
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfice

PostWysłany: Pią 16:54, 21 Kwi 2006    Temat postu: Problem z zapłonem...

Zapłon załapuje za nastym kopnięciem albo na pych tylko. Jak zapali to odrazu na wys. obrotach (rozumiem , że nagromadzona waha w cylindrze sie przepala) i gasnie zaraz. Iskra ustawiona dobrze i jest niebieska, odstępy na swiecy i przerywaczu ok 0,4mm.
Myślałem, ze moze za dużo wahy bo cieknie sporo z dziórki w gaźniku przy kroćcu. ale jak obniżyłem iglicę to wcale nie pali...
Z pływaczkiem wszystko w porzadku, waha dobrze dochodzi.
Nie wiem jak dobrze wyregulować gaźnik na WYŁĄCZONYM silniku...
Raz przejechalem ok 100m, jeszcze na iglicy na środkowym rowku. (iglica i dysze czyste i zdrowe jak i cały gaźnik ładnie przedmuchany)
Jeszcze jedno, mam nieszczelne połączenie z filtrem powietrza ale słyszałem że i bez powinien zapalic. Jak jest inaczej napiszcie, ja nie wiem co zrobić a motorek mi potrzebny... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/

PostWysłany: Pią 18:31, 21 Kwi 2006    Temat postu:

możesz mieć rozregulowany gaźnik :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasibor
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfice

PostWysłany: Pią 19:20, 21 Kwi 2006    Temat postu:

Napisałem przecie, że: "Nie wiem jak dobrze wyregulować gaźnik na WYŁĄCZONYM silniku... " Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yogi_zamosc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /\/\/\/^------zMc-----^\/\/\/\/\/

PostWysłany: Pią 19:35, 21 Kwi 2006    Temat postu:

metodą "prób i błędów"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasibor
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfice

PostWysłany: Pią 19:43, 21 Kwi 2006    Temat postu:

A co myślisz o filtrze powietrza??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 19:54, 21 Kwi 2006    Temat postu:

moze ciagnac lewe powietrze lepiej sciagnij na ten czas wogole filtr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Pią 19:56, 21 Kwi 2006    Temat postu:

silnik może dziłać bez podłączonego filtra powietrza na 100% bo ostatnio jak rozbierałem i czyściłem gaźnik to nie chciało mi sie wsuwac tej gumy i chodził bez filtra (tylko miał cięższy głos i z zewnątrz żadnych innych oznak nie było że motorkowi sie nie podoba). Poza tym - w mojej (nie wiem jak w waszych) jest tak że ta śrubka między dyszami - im jest bardziej wkręcona - tym obroty są wyższe, a im bardziej wykręcona - niższe. Możesz ja wkręcić do końca, podnieść iglice i próbuj, jak zapali to bedzie na bardzo wysokich obrotach i wtedy troche podreguluj. Jak nie zapali wcale - to nie wiem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 19:58, 21 Kwi 2006    Temat postu:

eeeeeeeeeeeee my maly lewe gazniki i jest odwrotnie Very HappyVery Happy przeciez jasne ze tak kazdy ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Pią 20:09, 21 Kwi 2006    Temat postu:

kolega mi powiedział że mój gaźnik jest jakiś niedorobiony Very Happy bo nie mam na dole wlotu powietrza który jak sie zatka to motor powinien zgasnąć, gdzies go szukał pod spodem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 20:12, 21 Kwi 2006    Temat postu:

moze masz pokrywe od plywaka inna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Pią 20:14, 21 Kwi 2006    Temat postu:

nie pokrywa, tam pod spodem gdzieś Razz nieważne, jak motor działa i jeździ (tylko troche słabo, ale bez powietrza wcale by nei jeździł) to znaczy że tak ma być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 7:18, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Co do filtra powietrza to będzie działał bez silinik, ale w trakcie jazdy będzie wdmuchiwać nie potrzebny syf, poza tym w Jawce do filtra nie ma być wdmuchiwane powietrze, ale silnik ma sam je pobierać, czyli tak jak jest zamocowany filtr powietrza (otworem do tyłu) jest dobrze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:10, 25 Wrz 2006    Temat postu:

moim zdaniem nie da sie wyregulować gaznika na wylaczonym silniku spróbuj wlac do cylindra troszke paliwa ale tak mniej wiecej korek od mixolu i spróbuj zapalic
Powrót do góry
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 17:34, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Ja bym pokombinował z poziomem paliwa w komorze pływakowej. U mnie kapało jak poziom był za wysoki.
Przerwa na przerywaczu ok, ale sprawdź wyprzedzenie zapłonu.

Co do regulacji gaźnika to prawa i lewa śrubka wkręcone do oporu a środkowa ze sprężynką TEORETYCZNIE powinna być wkręcona do oporu a potem wykręcona o 1,5 obrotu (chociaz wg mnie i na wkręconej silnik powinien odpalić tyle że będzie miał bardzo wysokie oboty). Jak silnik już będzie ładnie odpalał to śrubką ze sprężynką regulujesz sobie obroty jałowe (wkręcasz-obroty wyższe; wykręcasz-niższe).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 20:20, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Nie chcę wam już dawać ostrzezeń za dopisywanie się do starych tematów... Zamykam temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin