Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 15:40, 28 Mar 2012 Temat postu: Połączenie cewek |
|
|
Teoretycznie jesli połącze szeregowo 2 cewki zaplonowe to otrzymam 12V 30W, a jesli do tych dwoch cewek dolączył bym jedną rownloegle to otrzymał bym 12V 45W?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 18:48, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nie. jeśli łączysz równolegle to musisz łączyć cewki o takim samym napięciu.
lepiej przewinąć cewki na 12v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 15:32, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
uhm, a slyszalem tez ze podobno wchodzi do jawki jakis zaplon z chinskiego skutera tylko niewiem jaki, a to byłby duzy plus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 15:41, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Podobno.. Jeszcze nie miałem czasu na jego zakup i przetestowanie jego w 223. Jak kupię oczywiście zdam relacje co i jak..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:37, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a mozesz podac od jakiego skutera on jest i mniej wiecej jakie ma wymiary?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 18:13, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W chińskich skuterach są stosowane zazwyczaj dwa silniki: 139QMB (4T) i 1PE40QMB (2T), wystarczy zmierzyć rozmiar koła magnesowego, które jest umieszczone tak samo jak w WSK oraz silnikach 023 oraz wymiary iskrownika. Z tego co mi plusminus kiedyś pisał to magneto ze skutera wchodzi na styk. Co do wielkości - obstawiam, że w chińskich 2t i 4t prądnice i magneta są takich samych rozmiarów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 20:29, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
AmaSoft napisał: | obstawiam, że w chińskich 2t i 4t prądnice i magneta są takich samych rozmiarów. |
Niet. Te z 2t mają mniejszą średnicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:01, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
uhm to gitara, trzaba by tylko zrobic nowa podstawe iskrownika bo oryginalna bedzie pewnie za duza i pewnie troszke pokombinowac, pytanie tylko czy sie oplaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:10, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co się orientowałem to wystarczy ja tylko stoczyć aby weszła do srodka karterów, a to nic strasznego. Cena jest dość niska a możemy dzięki takiemu rozwiązaniu dużo zyskać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:39, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
tylko pytanie jak wpasowac takie magneto na wał i jak w czyms takim ustawic zaplon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:13, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Przy wpasowaniu zapewne będzie potrzebna pomoc tokarza, następnie dłutownicą wybić rowek na wpust w odpowiednim miejscu i wszystko jest fajnie. Przy takim zapłonie jest czujnik indukcyjny (a na kole po zewnętrznej stronie ferrmagnetyk). Czujnik można wpasować w miejsce gdzie wychodzą kable z silnika. Jest tam dosyć miejsca aby takowy impulsator się zmieścił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:59, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
czyli elegancko, powiedz mi tylko jak sie ustawia takie ustrojstwo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 17:03, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Normalnie ustawia się kąt wyprzedzenia zapłonu obracając statorem przy użyciu stroboskopu najlepiej- najdokładniej wtedy ustawisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 17:26, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no bo cos czytałem na elektrodzie ze taki zaplon niewymaga ustawiania kąta wyprzedzenia tylko ze to zalezy od polozenia magneta i niewiem o co biega zabardzo
//
Ok juz załapalem o co chodzi z tym ustawieniem zaplonu, np. niektore z tych zaplonow mają impulsator nie na podstawie tylko na kabelku przykrecany gdzies osobno i wtedy mozna by crobic na nim regulacje ale jesli bedzie to na podstawie cewek to sie w niej zrobi odpowiednie otwory tak aby mozliwa byla regulacja w obie strony i bedzie gites
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol22255 dnia Nie 17:48, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 19:47, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W razie czego możesz podbić na gg, za jakiś czas na pewno kupię takowy zapłon i podam wszystkie jego parametry..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|