Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 19:04, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ale na wolnych sie jarają lub po półgodziny jazdy ale bez świateł
PS mam przednią żarówę z wartburga a miałem z ciągnika i z ciągnika sie zjarała a z warga jeszcze nie włożyłem tylną 12 też szlak trafił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pon 19:08, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 13:43, 23 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mam takie pytanie czy to moze być od tego że jak sie zakłada żarówki to sie łapie za szkło kolega mi tak mówił nie wiem od czego to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 16:27, 24 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze jedno pytanie czy jak mi pali 12 przud i tył to jak ja mam licznik od malca to jak by go oświetlić 6 to by chyba juz nie paliło co o tym sądzicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 9:13, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no nie powinno... a za szklo to moze byc poniekat przyczyna ale nie az tak wielka... Co do Twojego triposta to radze przeczytac regulamin zanim tu moderator dojdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 10:49, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ok sory ale jak robiłem 1 to nie wiedziełem że będzie 2 i 3 wystarczy popaterzyc na date wysłania troche się różnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PawelOO
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:50, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
moje jak jeżdże nawet na 3 i dokręce do maksa a dokręca bez problemu to pali w hole*re zawsze a mam 12 v 5w
PS. teraz dałem żarówe 24v od koparki straszy mi dał i odziwo świeci tak samo zobaczymy jak dłogo potrzyma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PawelOO dnia Nie 16:53, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
roki124
Bywalec
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 16:40, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ALE to prawda ze w ogarze ciagle sie przepalaja zarówki z tylu u mnie w ogarkó tez to samo wczesniej myslałem ze to cos z magneto ale teraz juz widzac po waszych komentach myslę iz jest to tak zwana wada wrodzona hehe pozdrawaim roki124
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 17:26, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Heh naprawdę niewiem co wy im robicie nigdy żarówki nie wymieniałem mimo, iż jeżdze cały rok naokrągło na światłach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 18:14, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nic nie robie jak kupiłem to miał 12 pojeździłem 2 do 3 dni dałem do mechanika żeby mi go doprowadził do stanu uzytku jak jechałem od niego po naprawieniu to już nie miał zarówki z tyłu ale miał przód pojeździłem jeszcze z 2 dni na przodzie
puźniej musiałem ustawić gaźnik bo mi sie zapchał to wyczyściłem i ustawiałem
a że kolega chciał zobaczyc światła to robiłem to na światłach a że od gaźnika mi nie wchodził na maxymalne obroty to jak weszedł po ustawieniu gaźnika to mi żarówka poszła to założyłem 2 ale jak sie dotyka tego szkła to podobno sie zawsze zjarają bo ręce są tłuste a jak zakładałem 2 to jej nie wytarłem z tego niby tłuszczu z rąk i jak pare razy tak troche za połowe przygazowałem to mi poszła bo sie troche zagrzała niby jak sie dotyka szkło z żarówki ręką to zostaje tłuszcz i jak sie zagrzeje to sie jarają lub pękają a tylnej jeszcze nie mam ale nie wiem od czego poszła tylna może byc od wody bo wiem że dopuki go nie wyczyścił to go nie odpalał więc po mojemu to od wody poszła tylna.
PS.Poprzedniemu właścicielowi też paliło ale 6 jak założył 12 to podobno było dobrze prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 18:58, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mi się jeszcze nigdy zarówka nie spaliła nawet 6 V mimo że jeżdżę cały czas na światłach . Moze instalacje popraw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pon 19:35, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
zuzia napisał: | mi się jeszcze nigdy zarówka nie spaliła nawet 6 V mimo że jeżdżę cały czas na światłach . Moze instalacje popraw |
Ja na światłach to tylko w nocy jeżdżę 6v mi sie palily ale 12v mi sie niespalily jeszcze i dobrze świecą
Jak chcecie zeby sie zarówki nie palily to niejeździjcie na wys. obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pon 19:47, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam wsadzone diody z tyłu czerwone 2x 10mm a z przody sobie zrobiłem niebieską postojówke z diody 5mm jak włącze normalen światło przednie to wygląda jak xsenon ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nikog0
Nowy
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Nie 14:54, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a ja używam z przodu żarówkę 12V od stopu z malucha a z tyłu żarówkę 12V też z malucha albo dużego fiata czy poloneza (koło lusterka w lampce) i mam jeszcze jedną w liczniku... a i tak czasem zdarza się że mi się spali tylna albo w liczniku...Można by z tyłu podójnie wsadzić 2x12, wtedy może nie będzie palić, ale też osłabnie z przodu. Ale najlepszą metodą jest wlutowanie opornika przed żarówką (o odpowiednich parametrach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pon 8:45, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja ostatnio jeździlem ogarem na wysokich obrotach na światlach , gazowalem na najwyższych obrotach i jakoś żarówki nie poszly. A z przodu jest 6v chyba a z tylu 12v i gitara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 13:07, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja zrobiłem z przdu od polda a z tyłu dałem pod siedzenie lampe przeciwmgielną od malca i jak narazie chodzi 2 dzień czyli jak na moja maszyne to juz dużo
Moge pokazać wam zdjęcia ale nie wiem jak je włożyć tu pomużcie to zobaczycie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|