Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:19, 18 Sie 2014 Temat postu: Moment pojawienia się iskry, czy da się zmienić? |
|
|
Hej ludziska!
Sprawa wygląda dość śmiesznie, bo iskra jest. Była żółta, ustawiłem ponownie zapłon, jest biała, czyli ok. No i problemem jest moment w którym sie pojawia. Jest to moment, gdy kilka znajduje się gdzieś około 2mm od dźwigni hamulca (tył). Nie ma znaczenia, czy idzie od tego punktu, czy od samej góry. Zawsze tak samo. Cewka 8V. Instalacja wzorowana, na pp. Oryginalnej. Jak zmienić moment pojawienia się iskry? Jest to wogóle możliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 20:21, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, zapewne o regulację wyprzedzenia zapłonu. Da się to regulować, jak najbardziej. Na forum opisywane wielokrotnie. Nie wiem po co ci w ogóle dźwignia od hamulca jako jakiś punkt odniesienia do czegokolwiek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:39, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście nie rozumiesz o co mi chodzi. Ustawić wyprzedzenie zapłonu umiem. Chodzi mi o to w jakim położeniu kopki pojawia się wam iskra na świecy. A dźwignia hamulca służy za odniesienie do położenia kopii względem silnika, tejże dźwigni itp. Nie będę przecież podawał jej pozycji w stopniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 6:59, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
To nie ma znaczenia czy iskra pojawi się gdy kopka będzie w górze czy dole, bo to zależy od pozycji wału, a wał może być w odpowiedniej pozycji równie dobrze gdy kopka jest w górze jak i dole. Gorzej jeśli iskrę masz tylko gdy kopka jest w dole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:32, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No toć o tym mówie. Iskra jest tylko na dole. I da się z tym coś zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niebieski-ogar dnia Śro 17:22, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 19:44, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
To nie jest możliwe, jeśli ustawisz wał na kilka centymetrów przed gmp i obrócisz kluczem tak aby platynki się rozwarły to iskra musi sie pojawić i nie ma żadnego znaczenia w jakim położeniu jest starter. Jeśli przy powolnym obracaniu iskra nie pojawia się wyżej to jedyna opcja jest taka że gdzieś jakąś zwarę robisz starterem co jest mało prawdopodobne, chyba że po prostu iskra pojawia się dopiero po konkretnym rozpędzeniu wału czyli dość nisko wtedy można by mówić o problemie elektrycznym jak na przykład spalona cewka, uszkodzony kondensator itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niebieski-ogar
Początkujący
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:00, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ok. Problem rozwiązałem, choć trafniejszym określeniem było by znalazłem przyczynę problemu.
Źle zamontowany, bądź uszkodzony półksiężyc. Ale co tam. Przedłużę kopkę i będę dalej walczył. Dzięki chopy za pomoc, temat myślę, że zakończony został.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez niebieski-ogar dnia Pią 22:06, 22 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|