Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 21:23, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ściągnij wogóle całą gume i sprawdź bez niej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:10, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sproboj jak juz zdjac gume z gaznika i sie przejechac. Co do tej swiecy ja bym ja wywalil... Zawsze mowie, ze nadaje sie ona do silnikow 4T lub na pustynie, a nie do tego silnika... Sprawdz czy jakis kabel nie jest blisko ramy, jaki olej do baku lejesz i w jakim stosunku? Sproboj tez wyczyscic cewke zaplonowa i przyblizyc ja do magneta. Pozdro i Wesolych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 17:46, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to jak mówisz zdjąłem gumę i na samej gardzieli jeździłem dalej okopcona na czarno i przerywał jak by się dusił i zauważyłem ze jak się nakłada gumę na gardziel gaźnika to jest ona strasznie miękka jak by waliło mi tam paliwem, teraz na gumie jeździłem i szedł ale świeca... i jeszcze jak się nagrzeje tak po 5 km energicznej jazdy normalnie gaśnie jak by nie mia iskry to czekam z 15 min kopie nic pcham no jakieś pojedyncze pierdnięcia słychać ale nie chce załapać, a jak załapie ma strasznie wysokie obr. i praktycznie się nie da jechać ale jak się pompuje to jedzie ja już nie mam pojęcia co mam robić chyba wymienię ten simmer i co jeszcze żeby chodził??
PS. Lopez na rozgrzanym silniku że nie idzie dotknąć to nic nie kopci ani na zimnym ani gorącym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 18:05, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No to simmering masz ok, jak nic nie kopci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 18:08, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Lopez ale co mam robić żeby chodził?? musiałem dać większy poziom paliwa bo nie chciał jechać a mimo to świeca czarna i dlaczego jak się porządnie rozgrzeje to zdycha?? tłok nie puchnie tylko jak by iskry nie miał ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:26, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moze warto by nalac oleju lepszej jakosci. jaki lejesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 18:29, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
weź iglice ustaw na inny rowek wyczyść cały gaźnik masz filtr paliwa wyczyść kranik i bak Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 18:30, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A zapłon masz dobrze ustawiony ? Grzeje się bardzo ? Możesz miec za wczesny zapłon albo jakieś przebicia.. kij wie ;/
Ew. kondensator może byc jakiś dupny i pod wpływem rozgrzania nawalac..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Wto 18:31, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 18:40, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
zapłon hmm ustawiany na oko xD ale pali z kopa ciepły zimny, no grzać się grzeje bo na pustym wydechu bardziej mu daje ;D
kondensator mam malucha ale nie przerywa na wysokich jak stary który miałem tylko po prostu gaśnie
leje mixol bo na stihlu mi z miejsca świece szlak trafił i od tamtej pory trafia
gaźnik kranik itd mam wszystko czyste
aa ale jak bym miał za wczesny zapłon to by w gaźnik strzelał a z gumy nic nie strzela więc??
Edit// jeszcze wezmę zmienię święcę na F75 bo wynalazłem takową i pośmigam trochę bez oleju w skrzyni xD nie powinien wtedy na czarno opalać jeśli to simmer..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Śro 18:54, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 20:13, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, ja bym sprobowal na tej swiecy. Wymienil simmeringi(nie jest to problem) i najchetniej lal mniej oleju do paliwa... Pozdrawiam
P.S. Czy masz szczelna ilgice i rozpylacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 4:27, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dzisiaj się za to biorę szczelna iglica wydaje mi się że nie bardzo a rozpylacz nie mam pojęcia, powiem jeszcze to że wczoraj jak spuściłem olej to ogar zapalił na 1 ale tylko na 3 sec i zdechł dzisiaj jeszcze pogrzebie a wieczorkiem powiem co się działo.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 12:55, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zlozysz silnik i sie nie poprawi to moze byc tak, ze iglica lub gniazdo rozpylacza jest zuzyte. Wtedy sa klopoty z regulacja i opuszczanie iglicy wiele nie daje. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 17:25, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ok, dzisiaj miałem zamiar pojeździć bez oleju co mi się nie udało ale wczoraj w nocy bez oleju chodził, więc tak dysze mam czyste gaźnik wydaje mi się wyregulowany,simmering chyba dobry skoro bez oleju świece na czarno opala ale teraz wydaję mi się że jest zapłon lekko opóźniony lub ma kapinkę za dużo powietrza ale co dziwne świeca czarna, nie wiem co mam robić byłem u kolegi mechanika po suwmiarkę i szczelinomierze ale nie ich posiadał ;/ opisałem mu mój problem i nie za bardzo wie co mu jest ale w poniedziałek wpadnie bo go zaciekawiła ta przypadłość, więc jeśli jego oględziny i ewentualne poprawki nie pomogą zostało mi chyba dać na msze i żeby ksiądz polał wodą święconą i odpędził złe uroki bo co to innego może być że na jakie kol wiek regulacje się nawet odcień nie zmienia?? lub będę zmuszony kupić nowy silnik...
PS.Pks a co miałeś na myśli żebym cewki wyczyścił to może być tego przyczyną?? i jeszcze czym je wyczyścić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 15:15, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Pisalem o cewkach, bo jak sa brudne, lub za bardzo odsuniete od magneta iskra jest slaba. Ja mysle, ze jezeli plywak i dysze sa ok.(moga byc wieksze, a plywak dziurawy) to moze to byc nieszczelny rozpylacz lub iglica, zabrudzony filtr powietrza, zatkany wydech, opadle osady z oleju w baku. Szczelam, ze Twoj silnik dostaje za malo powietrza. Sprobuj bez filtra pojezdzic, obnizyc iglice, sprawdzic czy przepustnica lezy na srubie regulacyjnej itd, itd, Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 15:34, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
pływak cały, dysze standardowe chyba 65 cz 68 a 2 nie pamiętam ;D
ja stawiał teraz na iglice bo jak go kupiłem kolega mówił mi żebym wymienił bo wytarta ale chodził to chodził to teraz kupię sobie zestaw naprawczy gaźnika, filtr powietrza no aktualnie jeżdżę na gumie ale muszę założyć bo ma właśnie za dużo powietrza i tak jak by przerywał więc to to albo zapłon, wkład wydechu mi wywalił jak strzelił jak dorwę przegrodę od simsona obspawam ją żeby nie wyleciała, jak już wcześniej mówiłem nie mam oleju w baku gdyż u mnie benzyna długo nie przeżyje ;D
obniżyć iglicę czyli na zamku na najwyższy rowek czy niżej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|