Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LaNzAr
Nowy
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Śro 6:48, 18 Cze 2008 Temat postu: Jest iskra a nie pali !!!! |
|
|
Witam, mam problem, kupiłem ogara 200, niebyło iskry więc wymieniłem przerywacz, teraz jest już iskra a dalej niepali, nawet nalałem benzyny na tłok... i dalej nic prosze o pomoc ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Śro 7:10, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
musisz ustawic od poczatku zaplon... Jak to zrobic pytasz?? Zajrzyj do tutoriali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LaNzAr
Nowy
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Śro 15:01, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem świece na świecy sa takie oznaczenia : 414E7TC, ustawiłem załón na nowo istra jest ale dalej niepali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 17:26, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a może wyczyść gaźnik, zalej benzyny trochę do tłoka i pobiegaj trochę z nim, powinien odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 17:42, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
To, że jest iskra na wolnym powietrzu, to nie znaczy, że w cylindrze.
Wymiana kabli, świecy i kondensatora. Nawet jak simmeringi są padnięte, to powinien odbijać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:00, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kontynuujac poprzedni post co do slabej iskry. Rzeczywiscie gdy siece wsadzasz do cylindra cisnienie powoduje, iz iskra jest slabsza. Wykrec swiece, wsadz dwozdz w fajke i krec starterem reka. Gwodz z fajki stopniowo oddalaj od cylindra az iskra zaniknie. Na oko zmierz maksymalna odleglosc jaka mogla pokonac, powinna przeskakiwac za kazdym razem. Niewiem jak to wygladalo przy normalnej instalacji ale odleglosc tak powinna byc wieksz niz 5cm. Sprawdz tez odleglosc elektrod na swiecy powinny byc w odleglosci 0,40mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hawk
Początkujący
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:05, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a moze po prostu masz Tłumik zawalony tak zapchany ze sie dusi i du.... ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewon14
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Czw 18:25, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
może masz silnik zatarty albo tłok za luźny nie robi ciśnienia i paliwa nie wciąga albo sprawdź jeszcze czy paliwo jest dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|