Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bob95
Nowy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:24, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dobrze odizolowałem ? i ten drut odstający z cewki zapłonowej czy do tej po prawej ? sory za moja głupotę ale zielony troszkę pierwszy raz naprawiam silnik jawy ;p [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bob95 dnia Czw 20:25, 12 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 20:51, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Na forum jest powiedziane jak to zrobić. Wystarczy poszukać... Jest nawet objaśnienie "na chłopski rozum".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:51, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kabel od cewki lepiej puść górą żeby czasem w wirnik nie przytarł, ogólnie nie wygląda źle o ile śrubka nie styka się z kowadełkiem bo tam powinna być taka mniejsza podkładka w środku o średnicy zewnętrznej równej otworowi w kowadełku i wewnętrznej równej średnicy gwintu śrubki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|