Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodzio
Bywalec
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Śro 21:20, 17 Lis 2010 Temat postu: jak podłączyć żeby uzyskać iskrę |
|
|
witam kolegów . zrobiłem nową instalację po schemacie (typ 23 alternator 25+5w)
cztery kolory kabli.
po podłączeniu wszystkiego stwierdzam brak iskry.
chciałbym podłączyć jakoś na krótko żeby uzyskać tylko iskrę czy jest to możliwe pominąć nowo zbudowaną instalację.
i jeszcze jedno schematy instalacji które znalazłem na forum mają różnice .
instalacja rozrysowana przez jakiegoś Kolegę ma 4 kolory przewodów :czerwony,zielony, czarny i niebieski - mowa tu o (typ23 alt:25+5w) , a schemat z książki o tym samym symbolu ma 5 kolorów przewodów ,dodatkowo jest dodany żółty - jaka jest różnica pomiędzy tymi schematami - może tu jest jakiś problem i dlatego nie mam iskry. czekam na odp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 22:01, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
daj link do tego schematu, i nie alternator tylko prądnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Czw 9:23, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może masz gdzieś zwarcie i nie ma iskry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzio
Bywalec
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Czw 11:08, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
na podstawie tego kolorowego schematu zrobiłem instalacje , a pomiędzy tymi instalacjami są różnice w prowadzeniu kabli. a dedykowane są do tego samego modelu jawki typ 23.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 11:39, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli tak podłączyłeś to nie ma prawa nie działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzio
Bywalec
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Czw 12:07, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może gdzieś niema masy . cała jawka była piaskowana i lakierowana poszkowo.
muszę bardziej podrapać łączenia silnika do masy i inne urządzenia.
a odnośnie różnic pomiędzy schematami który jest leprzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 12:41, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
schemat dobry jest, jeśli nie ma dobrej masy to na pewno nie będzie działac
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzio
Bywalec
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Czw 13:18, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
już znalazłem przy platynkach był luz i już jest iskra.
no i światła świecą tzn żażą bo silnika jeszcze nie odpaliłem i tąbka chrypi jak to w jawce . niedługo mam nadzieję pochwalę się Wam zdięciami z czego powstała i jak wygląda moja Jawa 50
-------------------------------------------------------------------------------------
PO DWÓCH DNIACH
koledzy pojawił się jeszcze mały problem wszystko działa super oprócz jednej żeczy stacyjką nie da się zgasić motoru o co kaman...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bodzio dnia Sob 21:04, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|