Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krupez
Nowy

Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:44, 18 Maj 2016 Temat postu: Elektryka Jawa50 |
|
|
Witam.
co może być jeśli mam bardzo słabe światła ?
czy opłaca się robić zapłon bateryjny?
czy pod aku 6v 4ah można podpiąć światła i zapłon bateryjny a do tego ładowanie z cewek w silniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
JasioCzomber
Nowy

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:55, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
- może żarówki ?
- nie
- nie, za mało prądu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
biwetyn
Nowy

Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 9:41, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
czemu za mało pradu niby ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 6:03, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jakość światła zeleży od kilku aspektów:
- źródła zasilania
- odbiorników = żarówek
- połączeń - jeśli nie są one w należytym stanie (zaśniedziałę, nadpalone styki itp) wykazują dużą rezystancję, a więc dodatkowe obciążenie.
Przy zasilaniu z oryginalnych cewek każdy Wat jest cenny w tej instalacji. - Więc wiesz już gdzie szukać; sprawdź czy o odpowiedniej mocy i napięciu masz włożone zarówki, zmierz ile V masz na wyjściu z cewek "świetlnych",a ile w oprawkach - coś już więcej może zdiagnozujesz; o wynikach pisz, pomożemy Ci.
Zapłon bateryjny - owszem, ale jakieś założenia trzeba przyjąć; cewki te co dotychczas czy przezwojenie wchodzi w grę lub zmiana na zapłonowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|