Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewon14
Bywalec

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Śro 11:17, 06 Maj 2009 Temat postu: długie światła |
|
|
witam mam problem z moim ogarem bo jak włączam długie światła to przejadę się może z kilometr i się żarówka przepala a na krótkich ciągnie mi miesiąc tak samo jest z tylnim że jak przepala się długie to od razu też tylnie powiedzcie mi czy to może być wina złego podłączenia kabelków? jak tak to powiedzcie mi jak powinno być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 11:22, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie masz żarówki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lewon14
Bywalec

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Śro 11:29, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wsadziłem 12V myślałem że to coś poprawi ale nic z tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 11:38, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam 24v z przodu i z tyłu. bo miałem ten sam problem co ty ale zarówki 24 v załatwiły sprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lewon14
Bywalec

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Śro 11:43, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ok spróbuję 24V za tydzień kiedy pojadę do domu sprawdzę i powiem czy to coś dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 11:47, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Po co 24 V ? Jeśli zmieniłeś z przodu na 12 , a z tyłu zostawiłeś standardową 6 V to będzie się przepalać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lewon14
Bywalec

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Śro 11:49, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to co mam zrobić żeby wydłużyć trochę życie tych żarówek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek13pl
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 11:54, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj dać z tyłu i zprzodu 24vi zobacz co bedzie sie działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lewon14
Bywalec

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bukowo
|
Wysłany: Śro 11:59, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ok spróbuję dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 12:49, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Po co 24 pytam się? Nie ma po co tak obciążać instalacji , daj po 12 V , i gwarantuje że będzie paliło aż miło Dokup tylko do tyłu 12 V i nie będzie się palić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Śro 13:01, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
weź zrób jak ja z przodu żarówkę h4 z samochodu 12V 60/55w a z tyłu 12V i po kłopocie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gacek017
Częsty bywalec

Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Śro 13:05, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Daj z przodu 12v 21/25W a z tyłu 12v 21W.ja tak dałem i pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:15, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | weź zrób jak ja z przodu żarówkę h4 z samochodu 12V 60/55w a z tyłu 12V i po kłopocie Pozdrawiam |
Masz chyba cos nie tak...
Co do problemu masz rozmagnesowane magneto, tzn. za bardzo namadnesowane. Wystarczy, ze wymienisz je. Innym problemem moze byc zle dobranie cewek(dwie zaplonowe) wtedy moc zwieksza sie o 10W i trzeba mocniejsze zarowki na 12V. Jezeli chcesz usunac problem doraznie(jest fajna iskra) to walnij mocniejsze zarowki. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Śro 17:54, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | weź zrób jak ja z przodu żarówkę h4 z samochodu 12V 60/55w a z tyłu 12V i po kłopocie Pozdrawiam
Masz chyba cos nie tak...
Co do problemu masz rozmagnesowane magneto, tzn. za bardzo namadnesowane. Wystarczy, ze wymienisz je. Innym problemem moze byc zle dobranie cewek(dwie zaplonowe) wtedy moc zwieksza sie o 10W i trzeba mocniejsze zarowki na 12V. Jezeli chcesz usunac problem doraznie(jest fajna iskra) to walnij mocniejsze zarowki. Pozdrawiam |
Wiesz pks wiem o tym że mam za bardzo namagnesowane magneto ale znam się na elektryce i mam tak dobrane żarówki że się nie mają prawa spalić z przeciążenia najwyżej ze starości Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Śro 17:55, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 18:32, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a wycierasz je jak je włożysz?? z tego co wiem to na rękach jest tłuszcz a jak nie wytrzesz żarówki to po chwili ją szlak trafia... ja mam 12V i przetarłem je jak założyłem i już 2 sezon jeżdżę czy na długich czy krótkich nic mi się nie przepala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|