Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kr1s_56
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 13:30, 13 Paź 2009 Temat postu: Banalna elektryka POMOCY |
|
|
witam mam ogara 200 ale bez elektryki moze ktoś podać jakis banalny schemat bez zadnych swiateł i inych rzeczy ???? tak zeby tylko iskra była
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kr1s_56 dnia Wto 13:31, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 17:09, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no to przewód z iskrownika do cewnik W/N i potem kabel W/N do świecy myślę że to wystarczy. Ale jednak na Twoim miejscu zrobiłbym całe razem ze światłami no chyba że akumlator na to masz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Wto 17:10, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 17:11, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
tak jak kolega napisał ale ja bym jeszcze jakiś wyłącznik zapłonu proponował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kr1s_56
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 18:11, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
czyli jak z silnika wychodzą 2 kabelki to mam jej podłączyc do cewki
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli do tych po bogach mam podpiąc a czy jest roznica +/-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 18:13, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym zrobił między iskrownikiem a cewka W/N zrobił ten przełącznik coś prostego żebym tylko zamykało lub otwierało ten obwód, bo tak chyba też się będzie dało, narysuje Ci ten schemacik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 18:14, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
to nie ma różnicy jak podepniesz, tylko zrób sobie ten wyłącznik bo to szkoda silnik dławić ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 18:27, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym to zrobił tak , a na tym niebieskim jeszcze jakiś wyłącznik i powinno działać, możliwe że się mylę więc proszę kogoś o potwierdzenie tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 18:39, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepiej to ów wyłącznik zrobić na kablu od iskrownika do cewki lub od cewki do masy, choć ta druga opcja jest chyba prostsza w wykonaniu. Może być nawet zwykły przełącznik wyciągnięty z jakiejś zabawki, należałoby go tylko ładnie przylutować Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|