Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:40, 28 Sty 2007 Temat postu: APARAT ZAPŁONOWY JAWKA 50 |
|
|
ROZEBRAŁEM NIEDAWNO APARAT ZAPŁONOWY OD JAWKI.TERAZ NIE BARDZO WIEM JAK POWINNY IŚĆ TE PRZEWODY I IZOLATORY MIĘDZY NIMI PROSZĘ O POMOC
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:25, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
w jawce jest aparat zapłonowy :wow:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:36, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To co jest na magneto.Zdjąłem kondensator i jakieś przewody i izolatory między nimi.jak to teraz złożyć żeby było dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:19, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
aha.. iskrownik... złóż tak jak było... ale jak zdjąłeś iskrownik to miłej zabawy z ustawieniem zapłonu... ja siedziałem 1 dzień i obracałem krzywki nie krzywki różne pierdoły, cały iskrownik obracałem o połmilimetra i próbowałęm palić a tu co gówno..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:24, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mi ustawienie zapłonu zajmuje 15 minut. Z użyciem szczelinomierza i suwmiarki oczywiście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 10:40, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra Ziomek się pyta o co innego. Wiem, że kiedyś był poruszany ten temat, ale zawsze można pomóc Trzeba odizolować młoteczek od kowadełka (przerywacz), a później jeszcze odizolować ten przerywacz od kabelków typu kondensator, cewka, no i kabelek do cewki W.N. Nie pamiętam kolejności, ale to chyba było tak:
1. Młotek
2. Izolator
3. Kowadło
4. Izolator
5. Kondensator, cewka, i kabelek do cewki W.N razem, mogą się zwierać, a nawet muszą
Pamiętaj, że w kowadełku jest szeroka dziurka, przynajmniej ja tak miałem i musisz jeszcze w tą dziurkę włożyć podkładkę taką izolującą z tego samego materiału co te izolatory, bo śrubka może dotykać i będzie zwarcie. Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 16:07, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a ty kamil nie pisz postow duzymi literami przeczytaj regulamin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 21:08, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja jako izolacje mam dorobiona taka jahby tuleje z tworzywa ktora oddziela mloteczek i srubke od przerywacza a pod kablami mam podkldekce izolujaca z tworzywa wszystko skrecone i nie mam juz problemow. rok nie zalapalo przebicia. pokombinuj wedlug mnie wlasne pomysly sa dobre czasem najlepsze ( jesli wymysli sie cos naprawde dobrego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 21:14, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak jak ja słyszałem to ja mam szczelinomierz do zaworów ale mozna nim ustawiać ruzne przerwy i tak jak słyszałem to 2sów powinien miec 3mm przerwe na platynkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 21:16, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ciekawe jak o ile bedzie palil na 3 mm przerwie.... Ja mam w sumie na wyczucie niecaly mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 21:22, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No jawka mi pali na 3mm przerwy 2litry na 100km osobiscie sam sprawdzałem, a ile normalnie jawka powina palić sorka ze tu pisze ale niechce zakładać nowego tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 21:27, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No wlasnie odbiegamy od tematu. Moje zdanie jest takie ze wszystko zalezy od silnika i roznych czynnikow obojetnie czy to silnik czeski czy polski czy inny czasem dobrze miec indywidualne podejscie. Podobne objawy a wadzi jakis maly szczegol i nie dziala tak jak ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:01, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
mandos napisał: | Mi ustawienie zapłonu zajmuje 15 minut. Z użyciem szczelinomierza i suwmiarki oczywiście. |
jaka musi bić przerwa zapłonowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:05, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Maciek napisał: | mandos napisał: | Mi ustawienie zapłonu zajmuje 15 minut. Z użyciem szczelinomierza i suwmiarki oczywiście. |
jaka musi bić przerwa zapłonowa |
po co ci suwiarka
|
|
Powrót do góry |
|
|
|