Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aleks157
Nowy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lisekilt
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 19:18, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
wg schematu to będą świeciły zależnie od obrotów. A jeśli chcesz mniec tak żeby cały czas świeciły jednakowym światłem to podłącz "+" od świateł pod akumulator i będzie dobrze tylko nie zapomnij o zrobieniu ładowania aku. pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pią 19:26, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli podłączy "+" pod światła to czy będzie miał ładowanie czy nie to akumulator nie wytrzyma, bo ładowanie jest za słabe. Ładowanie w tym przypadku jest rzędu 10W, a światła pobierają 20W czyli, za długo nie poświecą na aku.
Z resztą jest chyba o tym tam napisane. Z resztą nie raz prosiłem użytkownika pks100 o rade co do elektryki Jawki/Ogara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lisekilt
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 19:29, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam światła pod aku i działa dobrze tylko że ja mam 30W ładowanie i diody z tyłu ale za to 20 W z przodu. TO można zrobić ładowanie 30W i po kłopocie :d ale jeżeli nie to tak jak kolega wyżej pisze może być za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aleks157
Nowy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:08, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jawek 50 nie jest rzędu 10w bo po odłączeniu świateł będzie 30w zrobie najpierw żeby świeciły niezależnie od obrotów a jak nie zda egzaminu to wróce do tego schematu zaczekamy może pks100 się jeszcze wypowie a gdybym dam dwie cewki świetlne do przewinięcia i byłoby 6v 40w to czy nie byłoby to za dużo wg tego schematu?? proszę o wypowiedz kogoś kto się zna a nie typu "POWINNO byc dobrze" tak lub nie odpowie mi ktoś do cholery??!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aleks157 dnia Nie 21:11, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MANIEK11
Nowy
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:05, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem tak jeśli dasz mostek prostowniczy to w niczym to nie będzie przeszkadzać bo będziesz miał tylko dobrze naładowany akumulator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 13:02, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli dasz akum tak z 10ah i zrobisz ladowanie dwupołówkowe przez mostek greatza ze wszystkich 3 cewek jakie są w silniku (wszystkie zaplonowe) to będziesz miał ładowanie 45wat. zapłon bateryjny w takim wypadku musi być. a jak podłaczysz pod to główne światła drogowe to akumulator będzie fest dostawał po tyłku. owszem takie instalacje działają i są możliwe do zrobienia, jak najbardziej. Lecz radze zostawić instalacje oryginalną, ona jest prosta i bezawaryjna. Nie dawaj instalcji z akumulatorem taka moja rada. lepiej dać cewki zapłonowe zamiast świetlnych i podlonczyć je równolegle, i dać żarówke 25watt z przodu. uff...
jak chcesz wiedzieć więcej to pisz na pw. chętnie odpowiem na wszystkie "elektryczne pytania"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianek dnia Sob 13:04, 08 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|